سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 91 شهریور 3 توسط


استاد دانشکده اطلاع رسانی دمشق با تأکید بر اینکه پیامدهای حمله نظامی آمریکا به سوریه ابتدا در رژیم صهیونیستی منعکس خواهد شد، گفت: هر آتشی که آمریکا در سوریه بیفروزد، ابتدا رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.

"ابراهیم زعیر" روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه العالم، اظهار داشت: آمریکا اساسا با راه حل مسالمت آمیز بحران سوریه مخالف است و به همین دلیل طرح کوفی عنان فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه را به شکست کشاند و اکنون می خواهد در مسیر اخضر ابراهیمی فرستاده جدید سازمان ملل سنگ اندازی کند.

وی افزود: آمریکا نمی تواند هیچ حماقتی ضد سوریه مرتکب شود، زیرا سوریه کشوری قدرتمند است و می تواند از خود دفاع کند.

ابراهیم زعیر تأکید کرد: به دلیل اشغال خاک سوریه به دست رژیم اشغالگر، جنگ احتمالی سوریه با این رژیم بر اساس همه قوانین بین المللی کاملا مشروع است ؛ بنابراین هر حماقتی که آمریکا در سوریه مرتکب شود بر کل منطقه به ویژه بر همپیمانان آمریکا مثل رژیم صهیونیستی منعکس خواهد شد.

این استاد دانشگاه سوری تاکید کرد: آمریکا خواستار راه حلی مسالمت آمیز و سیاسی برای سوریه نیست بلکه می خواهد سوریه قدرتمند که خطری واقعی برای رژیم صهیونیستی است، ویران شود.

زعیر با تاکید بر اینکه امریکا همچنان به حمایت از افراد مسلح در سوریه و ارسال تسلیحات و اطلاعات نظامی به آنها ادامه می دهد، احتمال حمله مستقیم آمریکا به سوریه را رد





قالب وبلاگ