سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ شنبه 90 آبان 7 توسط


شبکه تلویزیونی نشنال جئوگرافی آمریکا برای جذب مخاطبان ایرانی کانال فارسی این شبکه را راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، شبکه نشنال جئوگرافی آمریکا نسخه فارسی زبان شبکه خود را راه‌اندازی کرده است که به ادعای مدیران این شبکه قرار است 15 میلیون بیننده در سراسر خاورمیانه به آن دسترسی داشته باشند. هرچند هنوز این شرکت مستقر در آمریکا مقر پخش برنامه‌های فارسی‌زبان خود را مشخص نکرده است اما به نظر می‌رسد که این برنامه‌ها از شهر ابوظبی امارات متحده پخش خواهد شد. این شبکه فارسی‌زبان همانند نسخه انگلیسی خود به پخش برنامه‌هایی در مورد طبیعت، علم، فرهنگ، تاریخ و باستان‌شناسی می‌پردازد.

سخنگوی این شبکه در خصوص راه‌اندازی آن اظهار کرده است: «هفته گذشته شبکه نشنال جئوگرافی، سرویس فارسی‌زبان خود را راه‌اندازی کرد. این شبکه پتانسیل این را دارد تا 15 میلیون بیننده در سراسر خاورمیانه را پوشش دهد. با راه‌اندازی آن، شبکه‌های نشنال جئوگرافی برای 165 کشور مختلف جهان و به 38 زبان مختلف در دسترس خواهد بود.»

لازم به ذکر است که شبکه نشنال جئوگرافی در سال 2001 پخش برنامه‌های خود را آغاز نمود. نیمی از سهام این شبکه در انحصار شرکت نیوز کورپریشن است که مدیر اجرایی آن روپرت مرداک می‌باشد و چندی پیش رسانه‌های تحت مالکیت مرداک در انگلیس متهم به شنود غیرقانونی مکالمات شهروندان شدند.






ساکتین فتنه» و «خواص مردود»ی که فرصت عمار بودن در جریان فتنه را از دست داده اند، می کوشند تا با ریا کاری و فرصت طلبی، خود را «عمار مقابله با انحراف» جا بزنند.

سرویس سیاسی پایگاه اینترنتی بسیج / انحراف انقلاب ها از اصول اولیه ای که بر مبنای آن شکل گرفتند، مردم را به میدان مبارزه آوردند و هزینه دادند؛ به قدری مرسوم است که خود، به یک قاعده تخلف ناپذیر مبدل شده است. در این میان، انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب قرن، با وجود خیل عظیم دشمنان و همه پیچ و خم ها و سختی هایی که در برابرش بوده؛ به تصریح رهبر انقلاب و همچنین اعتراف دوست و دشمن، سر سوزنی از مسیر ترسیم شده توسط بنیان گذار فقیدش منحرف نشده و در یک کلام، استثنایی است بر قاعده انحراف انقلاب ها. 
ادامه مطلب...



شورای هماهنگی راه سبز امید حلقه دیگری از سناریوی چند وجهی آمریکا در برابر ایران را تکمیل کرد و پرده نهایی این سناریو را لو داد.

به گزارش«جوان آنلاین»،شورای هماهنگی راه سبز امید که تاکنون تنها هویت دو تن از آنان (اردشیر امیر ارجمندی و مجتبی واحدی از مشاوران سران فتنه) احراز شده در بیانیه ای به بهانه اتهام آمریکا مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان دلیل این اتهام را برخورد نظام با فتنه گران عنوان کرد.

این شورا با مردم خطاب کردن عده قلیلی از فتنه گران و با بیان تلویحی این که چون نظام در برابر براندازی فتنه گران ایستاده شرایط اتهام علیه ایران فراهم شده نوشت:این شیوه‌ی حکومتداری شماست که بهترین شرایط را برای پذیرش اتهام های مطرح شده در افکار عمومی جهان فراهم می کند.!
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ شنبه 90 آبان 7 توسط


سرهنگ ممتحن: 2.5 میلیون دانش‌آموز بسیجی در مراسم 13آبان از مکان‌های مشخص با سردادن شعارهای حماسی و حمایت از مردم محروم و مظلوم آمریکا و اروپا و دیگر کشورهای اسلامی خاورمیانه به سمت مصلاهای نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس،سرهنگ حسین ممتحن سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، امروز (سه‌شنبه) برگزار شد،‌ گفت: ‌این هفته از 7 تا 13 آبان‌ماه در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود، در هفته بسیج دانش‌آموزی یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید فهمیده که با حرکت خود اوج فهمیدگی یک دانش‌آموز را به نمایش گذاشت و همچنین شهیدان مرحمت بالازاده و سهام خیام گرامی داشته می‌شود.
ادامه مطلب...



خبرگزاری آی.پی.اس در گزارشی با گردآوری چند نقل قول از مسئولان ارشد آمریکایی ادعا کرد زمان حمله نظامی به ایران فرا رسیده است و کنگره امریکا باید مجوز جنگ علیه ایران را تصویب کند.


به گزارش اشراف ، این خبرگزاری می نویسد: " رهبری و مسئولیت ابتکار در سیاست خارجی"(FPI)، نام پروژه ‌ای است که به عنوان جانشین پروژه "قرن جدید آمریکایی "(PANC) در نظر گرفته شده است و نقش مهمی در حمایت و پشتیانی از تغییر رژیم در عراق در اواخر دهه 1990 بازی کرد و پس از آن طلایه دار مبارزه عمومی در حمله به این کشور بعد از حملات 11 سپتامبر شد.

گزارش اشراف حاکی است در ستون سردبیری هفته نامه ویکلی استاندارد، ویلیام کریستول سردبیر آن از بنیانگذاران pnac و fpi به طرح ترور منتسب به ایران پرداخت و در مورد اقدام نظامی نظامی علیه تهران مطلبی نوشت.

وی در این ستون نوشت: ما می‌توانیم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله کنیم و آنها را تضعیف کنیم و حتی  می‌توانیم به برنامه هسته‌ای ایران ضربه بزنیم و آن را به عقب برانیم.
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ