سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا


سردار سلامی با بیان اینکه به طور طبیعی همه کشورهای پیشرفته جهان به‌شدت تشنه دست‌یابی به جزئیات پرنده جاسوس آمریکا هستند، گفت: همین اندازه که ما به این پرنده دست یافته‌ایم آمریکا را در زمینه خلع‌سلاح اطلاعاتی خود به یک بازنگری استراتژیک وادار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو در خصوص دستاورد اخیر نیروهای مسلح کشورمان در کنترل هواپیمای بدون سرنشین آمریکا گفت: یک اصل در نبردهای اطلاعاتی وجود دارد و آن این است وقتی طرفی در برخورد اطلاعاتی موفق می‌شود روش‌های خود را مخفی نگه می‌دارد و ما نیز در بیان روش‌های رصد، کاوش، کنترل، کشف و شناسایی تلاش‌های اطلاعاتی دشمن و روش‌های غلبه فناورانه تاکتیکی و تکنیکی بر دشمن معذوریم.

وی افزود: اگر باور این موضوع که هواپیمای پیشرفته راهبردی آمریکا در به زمین نشاندن و به کنترل درآوردن آن توسط ایران یک باور سخت و خارج از تصور افکار عادی است باور اینکه این هواپیما با تنوع فناوری‌های هدایت و کنترل از کنترل خارج شده و سالم روی زمین نشسته سخت‌تر از باور اول است.

سلامی ادامه داد: این پرنده از سیستم‌های هدایت متنوع و چندگانه برخوردار است و هر سیستم دارای هدایت دوگانه است. اولین سیستم خط دید مستقیم زمینی براساس دید پرنده است. بعد از آنکه پرنده از خط دید خارج می‌شود ماهواره‌های ویژه و پیشرفته که دوره تناوب آنها با دوره تناوب زمین یکسان است و نسبت به یک ناظر زمینی همیشه در موضع ثابتی قرار می‌گیرند موضوع رله امواج برای هدایت این وسیله را برعهده می‌گیرند.
ادامه مطلب...



خبرگزاری فارس: هواپیمای "پهباد جاسوسی آمریکا" در شرایطی در کمین پدافند هوایی ایران گیرافتاد که غرب به رهبری آمریکا و اسرائیل جنگ روانی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را به اوج رسانده و از حمله به این کشور طی دو هفته آینده سخن می‌گفتند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری الانتقاد در تحلیلی با اشاره به موفقیت اخیر جمهوری اسلامی ایران که در جریان آن یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا در کمین گاه الکترونیکی نیروهای مسلح قرار گرفت و با حداقل خسارت در ایران به زمین نشانده شد، می‌نویسد:

در شرایطی که فشارهای روانی علیه ایران جهت حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور به شدت افزایش یافته بود،"گنجی از آسمان"سقوط کرد تا در قبضه نیروهای مسلح ایران قرار گیرد.

این هواپیما به محض سقوط راهی مراکز تحلیل و ارزیابی ایران شد تا کار بر روی گشودن کدها و رمزها و اسرار آن آغاز شود و اطلاعات حساس و مهم موجود درباره نحوه فعالیت و عملکرد نیروی هوایی آمریکا را برملا سازد.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 23 توسط


معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: آمریکاییها باید نگران ساخت و بدست آوردن این تکنولوژی با توجه به فضای علمی حاکم بر ایران باشند و این هدف یعنی ساخت این چنین پهپادها با روش مهندسی معکوس محقق می شود.

سردار حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ امروز الحمدلله اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها ایران را تبدیل به یک قدرت منطقه ای کرده و یکی از آثار آن این است که یکی از بالاترین تکنولوژی نظامی و جاسوسی آمریکا را مورد شناسایی قرار داد و کنترل آن را بدست گرفت و آن را در خاک ایران با کمترین خسارت به زمین نشاند که این افتخار و اقتدار بزرگی است. این افتخار نشان می دهد که اگر دشمن بخواهد با آخرین دستاوردهای علمی و نظامی به خاک ایران ورود کند این گونه مفتضح می شود. این یک افتضاح وسیع برای آمریکا که همزمان هم آمریکا را خفیف کرد و هم اقتدار ایران را در کل جهان نشان داد.

وی همچنین درباره نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا افزود: این عمل نوعی تجاوز به حریم هوایی ایران بود و با هر توجیهی از جمله به گردن انداختن این اقدام به نظامیان غیرآمریکایی نمی توانند افکار عمومی را منحرف کنند. ایران هم اعتراض خود را به سازمان ملل اعلام کرده و انشاالله در آنجا هم ایران به موفقیت دست پیدا کند.

وی همچنین درباره احتمال ورود هواپیمای با سرنشین اظهار داشت:‌ فرماندهان نظامی اعلام کردند که سخت ترین برخوردها را خواهند داشت و در صورت ورود هواپیمای با سرنشین به حریم هوایی ایران هواپیمای آنها مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت. ولی آنها چنین جسارت و جراتی را ندارند چرا که آمریکا امروزه در نازلترین توان دفاعی و نظامی خود قرار دارد.

وی در آخر افزود: آمریکاییها باید نگران ساخت و بدست آوردن این تکنولوژی با توجه به فضای علمی حاکم بر ایران باشند و این هدف یعنی ساخت این چنین پهپادها با روش مهندسی معکوس محقق می شود.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 23 توسط


به گفته محافل موریتانیایی، مقامات سعودی تلاشهای فزاینده‌ای برای جلوگیری از فعالیتهای پیروان اهل بیت (ع) در موریتانی انجام می دهند.

مهر: تحرکات عربستان با هدف تنگ کردن عرصه بر پیروان اهل بیت (ع) درموریتانی و ایجاد محدودیت برای آن‌ها به شدت ادامه دارد که این اقدامات در چارچوب برنامه‌ای قرار دارد که برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هم دنبال می‌کنند.

بر اساس این گزارش، سفیر عربستان در نواکشوت با بسیاری از وزیران دولت موریتانی در چارچوب تحرکات گسترده خود برای جلوگیری از گسترش تشیع دیدار کرده است. به گفته محافل موریتانیایی، مقامات سعودی تلاشهای فزاینده‌ای برای جلوگیری از فعالیتهای پیروان اهل بیت (ع) در موریتانی انجام می‌دهند. به گفته این محافل، موریتانی اخیرا وزیر کشور خود را بنا به دعوت برخی شخصیتهای بانفوذ سعودی به عربستان اعزام کرده است.

بر اساس این گزارش، چند سالی است که سرمایه گذاریهای عربستان در موریتانی کاهش یافته است که به طور مشخص از زمان روی کار آمدن محمد ولد عبدالعزیز به عنوان رئیس جمهوری این کشور بوده است. همچنین سطح روابط موریتانی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به سبب نزدیک شدن نواکشوت به تهران و سفرهای متقابل میان مقامات ایرانی و موریتانیایی به طور چشمگیری کاهش یافته است.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 23 توسط


معرفی مسئول ارشد سیا در لبنان، استقرار فعالیت‌های جاسوسی در سفارت آمریکا، تعداد افسران سیا و نحوه فعالیت آنها، وجود فساد در دستگاه جاسوسی آمریکا و ارتباط میان عناصر موساد و سیا علیه مقاومت از جمله جزئیاتی است که حزب‌الله لبنان آن را در گزارشی منتشرکرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پایگاه خبری"المنار"و شبکه تلویزیونی المنار با پخش فیلم‌هایی به مقابله نیروهای مقاومت لبنان با دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و دستاورهای اخیر مقاومت در این رویارویی پرداخت. رئیس سابق و کنونی سازمان اطلاعاتی آمریکا در لبنان که به عنوان یک کارمند سیاسی در سفارت آمریکا مشغول به کار است، تعداد افسران تحت فرمان او و اسامی آنها از جمله اطلاعاتی است که مقاومت لبنان برای نخستین بار آنها را افشا کرده است.

برنامه‌های سازمان جاسوسی آمریکا، نحوه عضوگیری و ارتباط آنها با سیا در لبنان، فساد مالی در داخل سیا، اهداف این دستگاه جاسوسی در لبنان و تداوم حضور تعدادی از این جاسوسان در لبنان از جمله دیگر اطلاعات این گزارش است. بر اساس این اطلاعات که از برنامه"حدیث الساعة"شبکه المنار پخش شد، مقاومت دست یافته است که دستگاه جاسوسی آمریکا یکی از ساختمان های واقع در"عوکر"را به عنوان مقر جاسوسی خود قرار داده بود.
ادامه مطلب...



رضا پهلوی: اوباما به داد دوستانمان برس !!

رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران آخرین پادشاه ایران در نامه ای سرگشاده به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا خواستار کمک وی به منافقین شده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، وی همچون دوستان آمریکایی اش در این راه به شعار"حقوق بشر"متوسل شده و مدعی شده که تعطیل کردن اردوگاه اشرف توسط دولت می تواند به یک فاجعه حقوق بشری تبدیل شود.

پهلوی در این نامه نوشته است:

"همه ما از عقاید تند سیاسی و سابقه خشونت و ترور این سازمان آگاهیم. با این حال من سابقه و عقاید سیاسی این گروه را از حقوق انسانی آنها به عنوان هموطنانم(!)جدا می کنم."
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


خبرگزاری فارس: محمد علی لبنانی، روحانی نمای متوهم لبنانی که خود را برای رهبری نیروهای انقلابی لبنان شایسته‌تر از سیدحسن نصرالله می‌داند، پس از دستگیری توسط ارتش لبنان به جرم جاسوسی برای موساد، به خبرچینی منافقین طی سالیان اخیر برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، محمد علی لبنانی که در خرداد ماه سال جاری به جرم جاسوسی برای موساد دستگیر شد، در جلسه دادگاه خود که به تازگی برگزار شد، با اشاره به ابعاد دیگری از جاسوسی منافقین برای موساد گفت: منافقین از سال ها قبل با سازمان جاسوسی اسرائیل همکاری دارند و من در جریان این ارتباط هستم.

متن گفت‌وگوهای رئیس دادگاه با وی و در اولین جلسه محاکمه به قرار زیر است؛

رئیس دادگاه: شما در بازگشت از بلژیک، تماسی از یک شماره دریافت کردید و این ارتباط 4 ماه به طول انجامید.

محمد علی حسینی: من ارتباط مستقیم و توافق نامه‌ای مشخص با سازمان مجاهدین(منافقین)و با مسئول کمیته سیاسی آنها دارم و این شماره مربوط به اوست.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


اکبر گنجی، ضد انقلاب ساکن آمریکا با پیشنهاد دادن حمله به ایران به دوستان غربی اش، در خیانت به کشورش رکورددار شد!.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، این ضد‌انقلاب فراری در برنامه‌ای تلویزیونی مدعی شد: ‌تحریم‌های اقتصادی، تنها مردم ایران را مجازات می‌کند و باعث نابودی اخلاقی جامعه می‌شود. با این تحریم‌ها هیچ چیز حاصل نمی‌شود و برای رسیدن به این هدف چاره ای جز حمله نظامی به ایران وجود ندارد!

اکبر گنجی که در روزهای اخیر با مواضع خود حساسیت‌های زیادی برانگیخته ، گفت: تحریم‌های اقتصادی قطاری است که مقصدش حمله نظامی به ایران است.

وی به پیامدهای اقتصادی تحریم‌های کنونی پرداخت و توضیح داد که تحریم‌های موجود چه بر سر اقتصاد ایران آورده‌اند. اگر تحریم بانک مرکزی و نفت در اول دسامبر به تحریم های قبلی اضافه شوند، مسائل بی‌شماری پدید خواهد آمد.

گنجی در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد: تحریم اقتصادی موجب سرنگونی ایران نمی‌شود. تحریم‌های کره شمالی و کوبا شاهد این مدعاست. او گفت که عراق 13 سال تحت تحریم فلج کننده شورای امنیت قرار داشت. عراق بهترین نمونه این کار است.

وی به یکی دیگر از پیامدهای تحریم های اقتصادی پرداخت و گفت که تحریم اقتصادی موجب نابودی پروژه گذار به بهبود وضعیت حقوق بشر می‌شود. چون طبقه متوسط به طبقه فقرا تبدیل می شوند.

گنجی در ادامه رسالتش یعنی خیانت به ایران گفت: پس باید نتیجه گرفت با این تحریم‌ها هیچ یک حاصل نمی‌شود و برای رسیدن به این هدف چاره ای جز حمله نظامی به ایران وجود ندارد.




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


رئیس گروه عراق در پارلمان اروپا گفته که دولت عراق باید ضرب‌الاجل تعیین شده برای گروهک منافقین خلق را لغو کند و اقدام آنان برای این کار محکوم شود .

این در حالی است که اعضای این گروهک نه در عراق پناهنده هستند و نه شهروند این کشور هستند و نه ویزای اقامت در این کشور را دارند و این همه در تناقض کامل با حقوق بین‌الملل خصوصی است.

سرویس بین‌الملل ـ وزرای خارجه اتحادیه اروپا با اعمال فشار به نوری مالکی، نخست وزیر عراق از وی خواسته‌اند که کمپ اشرف اردوگاه سازمان منافقین خلق ایران را تعطیل نکند و همچنان پذیرای آنان در خاک عراق باشد.

به گزارش «تابناک»، «واشنگتن پست» خبری را منتشر کرده که بر پایه آن، «استروس استیونسون»، رئیس گروه عراق در پارلمان اروپا گفته است که دولت عراق، باید ضرب‌الاجل تعیین شده برای گروهک منافقین خلق را لغو کند و اقدام آنان برای این کار نیز محکوم شود.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


پاییز امسال از زیبایی‌های خاصی برخوردار بود. اشتباه نکنید منظور از پاییز، پاییز سیاسی مدعیان آزادی دمکراسی و بزرگ‌ترین غاصبان تاریخ بشریت است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده مردم شهرستان شهر بابک در یادداشتی به

بررسی دلایل شکست امریکا و رژیم صهیونیستی در سیاست داخلی و خارجی خود پرداخته است که با هم می خوانیم.

اتفاقات رخ داده حاکی از نشانه‌های شکست آمریکا (اوباما) و رژیم صهیونیستی است در این ارتباط نشانه‌های هفت‌گانه شکست آمریکا و اسرائیل عبارتند از: 1-پیروزی‌های کشورهای اسلامی(بیداری‌های اسلامی)و سقوط دیکتاتورها

2-طرح‌های تحریم علیه ایران

3-ادعای ترور حلقه‌بگوشان آمریکا توسط ایران

4-تهدیدحمله به ایران

5-اعلام رسمی تهدید به ترور بزرگ بسیجیان میهن عزیزمان(امیر بسیجیان حاج قاسم سلیمانی)

6-انقلاب‌های آغاز شده در دل آمریکا و اروپا

7-عقب‌نشینی از عراق و افغانستان
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ