سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 تیر 5 توسط


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار مدیر شرکت اینترنتی گوگل، این شرکت را متعلق به اسرائیل معرفی کرد.

به گزارش صراط به نقل از روزنامه کیهان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار مدیر شرکت اینترنتی گوگل، این شرکت را متعلق به اسرائیل معرفی کرد.

نتانیاهو در دیدار اریک اشمیت یک نقاشی از گوگل را تحویل وی داد که در آن پرچم اسرائیل بر فراز آرم شرکت گوگل نصب شده است. به گزارش منابع صهیونیستی، مدیر گوگل نیز در این ملاقات گفت: من بر این باورم که شهروندان اسرائیلی که در ارتش ثبت نام می کنند، امتیاز بزرگی به عنوان کارکنان فناوری پیشرفته عایدشان می شود. تصمیم ما به سرمایه گذاری در اسرائیل یکی از بهترین تصمیم های گوگل تاکنون بوده است.

گفتنی است اشمیت در مراسم اهدای مدال از سوی شیمون پرز به هنری کیسینجر (وزیر خارجه اسبق آمریکا و از متهمان اصلی قتل عام پس از کودتای شیلی) نیز حضور داشت. این مراسم تحت عنوان «به سوی فردا» برگزار شد و طی آن پرز از کیسینجر به عنوان برادر و یک مؤمن یهودی یاد کرد. شرکت گوگل طبق گزارش های منابع رسانه ای غرب خدمات ویژه و مستمر اطلاعاتی را به برخی سرویس های جاسوسی نظیر سیا ارائه می دهد که ظاهراً پس از این و رسماً باید نام موساد را نیز به این فهرست اضافه کرد.

گفتنی است اریک اشمیت آذر ماه سال گذشته در مصاحبه با سی ان ان تصریح کرده بود: استعداد بالای ایرانی ها در جنگ سایبری، تهدیدی برای غرب است. ایرانی ها به دلایلی که به درستی برای ما روشن نیست، به طرز غیرمنتظره ای درجنگ سایبری با استعداد هستند بنابراین به وضوح در آینده، تهدیدی برای امنیت سایبری ما به شمار خواهند رفت.» اشمیت می گوید: همیشه این نگرانی وجود دارد که ایرانی ها به نرم افزارهای کدگذاری شده دست یافته باشند.





جانشین فرمانده سپاه قدس طی سخنانی با بیان اینکه تونسی‌ها پس از یک سخنرانی "نصرالله" علیه اسرائیل قیام کردند گفت که رهبرانقلاب درباره حزب‌الله فرموده‌اند که "شما خشت زیرین یک ارتش اسلامی در منطقه هستید".





به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم اظهار کرد: حرکت‌های آزادی‌خواهانه ملت ایران در جنگ و نیز حرکت‌های بعدی در منطقه حاصل فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تشکیل حزب‌الله لبنان در دوران اوج جنگ تحمیلی دشمن بعثی علیه ایران افزود: این حزب با کمتر از 10 نفر و پس از فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص حزب‌الله فرموده‌اند "شما خشت زیرین یک ارتش اسلامی در منطقه هستید" و جالب اینکه این سخن مربوط به حدود 10 سال پیش است و اگر این سخن، حکیمانه و مبتنی بر اصول نبود، حزب‌الله تاکنون دوام نمی‌آورد. وی با بیان اینکه "وضعیت کنونی حزب‌الله با وجود تمام محرومیت‌ها بسیار خوب است"، یادآور شد: نیروهای حزب‌الله توانستند برای نخستین بار رژیم صهیونیستی را در حیات نکبت‌بار خود از یک منطقه جغرافیایی بیرون برانند و این در حالی است که اسرائیل سرزمین‌های اشغال شده را نگاه می‌داشت یا به میل خود عقب‌نشینی می‌کرد.

قاآنی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در سال 1967 در جنگی شش روزه موفق به شکست سه کشور قدرتمند عربی و تصرف بخشی از سرزمین‌های آنان شد و این اشغالگری تا امروز ادامه دارد به طوری که کشور مصر هنوز اجازه استقرار سربازان مسلح خود را به صورت مستقل در صحرای سینا ندارد. جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه "نیروهای حزب‌الله با تأسی از سالار شهیدان و پیروان راستین او برای نخستین‌بار ارتش تا دندان مسلح اسرائیل را وادار به عقب‌نشینی کرد"، گفت: رژیم صهیونیستی پس از این تحقیر، به مدت شش سال به بازسازی ارتش خود مشغول شد و در سال 2006 تصمیم گرفت با لشکری 20 هزار نفری به حذف حزب‌الله اقدام کند. جنگ 33 روزه حزب‌الله با اسرائیل، بویژه در هفته پایانی آن به گونه‌ای بود که نخست‌وزیر این رژیم و وزیر امور خارجه وقت آمریکا دیگر به حذف حزب‌الله فکر نمی‌کردند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 تیر 5 توسط


با فضا سازی رسانه‌های غربی علیه ایران بعد از مذاکرات مسکو، مریم رجوی هم سو و هم راستا با مواضع صهیونیست‌ها از دیدگاه آمریکا و غرب در قبال برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد.

به نقل از رویترز : مریم رجوی رهبر منافقین که در فرانسه به سر می‌برد در اظهاراتی خواستار توقف اقدامات به گفته وی بی نتیجه غرب علیه ایران و حمایت از گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران شده است.

مریم رجوی که شاخه فرانسوی گروه منافقین را رهبری می‌کند همچنین آمریکا را متهم به تعلل در خارج کردن اسم گروه آنها از لیست گروه‌های تروریستی کرد. رجوی در سخنرانی خود در پاریس گفت: کشورهای غربی یک دهه را با مماشات در برابر جمهوری اسلامی ایران از دست دادند و آن را با مذاکرات بی حاصل سپری کردند. رجوی همچنین گفت: متوقف کردن تهدید هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران فقط از طریق تغییر رژیم این کشور امکان پذیر است.

آمریکا گروه منافقین را در سال 1997 در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد. اظهارات تازه مریم رجوی هم راستا و هماهنگ با خواسته ها و مواضع اسرائیل در زمینه برنامه هسته ای ایران است. رهبران اسرائیل بارها اعلام کرده اند که تحریمها به هیچ وجه ایران را وادار به تبعیت از خواسته های غرب نمی‌کند و مذاکرات هسته ای را وقت تلف کردن و بدون نتیجه می‌دانند.

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نیز با انتشار مقاله‌ای به "میت رامنی" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا توصیه کرد که با گروهک منافقین همکاری کند.

 




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 تیر 5 توسط


کارشناسان آمریکایی در گزارشی به کنگره اذعان کردند خرابکاری و حمله ویروسی 3 سال پیش به تأسیسات اتمی ایران (ویروس استاکس نت) بی فایده بوده و در مقابل ایران بر سرعت غنی سازی اورانیوم افزوده است.

به گزارش صراط ، این گزارش در حالی به کنگره آمریکا ارائه شد و بخش مختصری از آن به رسانه ها راه یافت که شبکه رسانه ای غرب طی یک سال گذشته تبلیغ پرحجمی را برای بزرگ نمایی اثر حملات ویروسی انجام داده بودند. در این تبلیغات اذعان شده بود که دستور خرابکاری سایبری از زمان دولت بوش صادر و سپس در دولت اوباما پیگیری شده بود. اما اکنون گزارش رسمی کارشناسان به کنگره حاکی از آن است که جنجال رسانه ای تعمدی در این باره، انباشته از بلوف و فریب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه کارشناسان در گزارش روز چهارشنبه به یکی از کمیته های مجلس نمایندگان اعلام کردند: تلاش ایران برای غنی سازی اورانیوم در 3 سال گذشته سرعت گرفته و خرابکاری اینترنتی از طریق ویروس استاکس نت نتوانسته سرعت این روند را کاهش دهد. استفن ردمیکر از مرکز سیاستگذاری دوحزبی واشنگتن (Bipartisan Policy Center) گفت: برپایه یافته های آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران سه هزار کیلو و 345 کیلو گرم اورانیوم با غنای 3 و نیم درجه تولید کرده است!
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ