سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 فروردین 29 توسط

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، و قدردانی از تلاشهای بسیار خوب ارتش تأکید کردند: باید با استفاده از فرصتی که خداوند متعال برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده، همه ظرفیت ها و توانایی های فکری و عملی به میدان آورده شود.
فرمانده کل قوا خاطرنشان کردند: در هر عرصه ای که توانایی های فکری و عملی، خالصانه به میدان آورده شوند، کمک و لطف الهی شامل حال خواهد شد و زمینه موفقیت های روزافزون بوجود خواهد آمد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم زمان بندی دقیق برای اجرای طرحها، افزودند: یکی از مواردی که باید مورد توجه جدی نیروهای مسلح بویژه ارتش قرار گیرد، نوسازی پادگانها و ایجاد فضای مناسب کار برای نیروها است.
در این دیدار امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش و امیرسرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، گزارشی از طرحها و برنامه های انجام گرفته و در دست اقدام ارائه کردند.
در ابتدای این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 فروردین 29 توسط

 

سخت مشغول عبادت و بندگی بود. روزها روزه می گرفت و شب ها را به مناجات می گذراند. از عبادت و خلوت سیر نمی شد. چهل روزی می شد که به خانه خدیجه نرفته بود و در خانه فاطمه بنت اسد مادر علی اعتکاف کرده بود. به خدیجه گفته بود به فرمان خداوند از او کناره گیری کرده. این چهل روز بر خدیجه و محمد چهل سال می نمود تا این که پیک خداوندگار از عرش اعلی پا به عالم خاک نهاد و نزد محمد آمد. محمد دگر جبرئیل را به خوبی می شناخت. جبرئیل گفت: حضرت حق سلام می رسانند و می فرمایند: «ای محمد خود را برای تحفه ما آماده کن.» وقتی رسول خدا پرسید: «چه تحفه ای؟» جبرئیل هم نمی دانست.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 فروردین 24 توسط

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهارات اخیر گلدستون در مورد تکذیب گزارش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را تحت تاثیر فشار لابی‌های صهیونیستی و حمایت مستقیم آمریکا دانست که فاقد ارزش حقوقی است.
به گزارش سایت ساجد به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جمع خادمین کاروانهای راهیان نور اظهار داشت: "تردیدی نیست آنچه که این روزها از زبان گلدستون در مورد تکذیب گزارش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بیان شده است تحت تاثیر فشار لابی های صهیونیستی و حمایت مستقیم آمریکا است که البته هیچگاه موجب آن نمی شود تا پرده‌ای بر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بیافکند. این اقدام در حقیقت نوعی اقدام تبلیغی برای انحراف افکار عمومی مردم جهان از ظهور مجدد اسلام خواهی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است. که البته مشکلی را نه از دولت های مرتجع عربی و نه اسراییل حل نخواهد کرد. "
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 فروردین 21 توسط
اوضاع بحرین از زبان شاهدان عینی؛

خبرگزاری فارس:

یکی از شاهدان عینی در بحرین از یورش شبانه نیروهای سعودی به منازل مردم با پوشش لباس شخصی اشاره کرد و گفت: این نیروها نیمه‌های شب با پرتاب مواد آتش‌زا و یورش به منازل اقدام به ایجاد رعب و وحشت می‌کنند.

چند تن از شاهدان عینی در بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس به تشریح اوضاع کنونی در این کشور پرداختند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 فروردین 21 توسط
سلطانیه در نشست پرونده هسته‌ای ایران از آغاز تا امروز
نیروگاه بوشهر با فوکوشیما و چرنوبیل تفاوت دارد

خبرگزاری فارس: نماینده دائم کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مقایسه‌ای، نیروگاه اتمی بوشهر را با نیروگاه‌های چرنوبیل و فوکوشیما متفاوت خواند و گفت که ما پول و وقت بیشتری هزینه کردیم که از ایمنی نیروگاه مطمئن باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس علی اصغر سلطانیه نماینده دائم کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر امروز یکشنبه در نشستی با عنوان "پرونده هسته‌ای ایران از آغاز تا امروز " که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، در خصوص پیگیری برنامه هسته‌ای در کشورمان با توجه به وضعیتی که در نیروگاه هیروشیمای ژاپن به وجود آمده، گفت: انرژی هسته‌ای کاربردهای مختلفی دارد که یکی از آنها تولید برق است و پس از 50 سال امروز 440 نیروگاه در دنیا در حال تولید برق هستند که اگر هم بخواهند این نیروگاه‌ها را جمع کنند 20 سال طول می‌کشد.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 فروردین 21 توسط
مداخله در امور داخلی دیگران برای رژیم صهیونیستی عادی شده است

خبرگزاری فارس: مداخله در امور دیگران برای صهیونیست‌ها امری عادی شده به طوریکه تل آویو برای حل موضوع اتباع بازداشتی خود در سایر کشورها از مراجعه به دادگاه بین‌المللی اجتناب کرده و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازداشت دو بازرگان صهیونیستی در اکتبر سال گذشته در گرجستان روابط تفلیس و تل آویو را دستخوش تغییراتی کرد. این دو بازرگان روز 14 ماه اکتبر سال گذشته در جریان سفر به شهر باتومی به جرم وعده پرداخت 7 میلیون دلار به «آفتاندیل خار ایدزه» معاون وزیر دارایی گرجستان دستگیر شدند و از بازداشتشان بیش از 5 ماه می‌گذرد و طی این مدت مقامات صهیونیستی همواره بطور قاطعانه خواستار آزادی بازرگانان می‌شدند. 




قالب وبلاگ