سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نماینده جنبش امل لبنان در گفت‌وگو با فارس:
خبرگزاری فارس: نماینده جنبش امل در پارلمان لبنان با بیان اینکه حکمی علیه دیکتاتور لیبی از سوی سیستم قضایی لبنان به زودی صادر خواهد شد، گفت: لبنان پرونده امام موسی صدر را در مجامع حقوقی بین المللی پیگیری خواهد کرد.
"قاسم الهاشم" در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس با اشاره به سقوط رژیم قذافی درباره سرنوشت پرونده امام موسی صدر گفت: موضوع امام موسی صدر یک موضوع ملی برای لبنان محسوب می‌شود. لبنان این پرونده را تحت پیگیری حقوقی قرار داده‌است و روند تحقیقات در مسیر خودش ادامه دارد و بزودی حکم قضایی علیه معمر قذافی از سوی دادگستری لبنان صادر می‌شود.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 مرداد 31 توسط

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ملی انتقالی لیبی اعلام کرد که مخالفان قذافی هنوز مکان حضور یا اختفای معمر القذافی را نمی‌دانند.

به گزارش فارس، مصطفی عبدالجلیل شورای ملی انتقالی لیبی این خبر را در کنفرانس خبری امروز در بنغازی  اعلام کرد و افزود که هیچ کس از مکان حضور معمر القذافی اطلاعی ندارد.
ادامه مطلب...



دولت انگلیس از سرویس جاسوسی داخلی این کشور خواسته است برای کمک به شناسایی سازمان دهندگان اعتراضات مردمی وارد عمل شود.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، دولت انگلیس از "ام آی 5 " سرویس جاسوسی داخلی و مرکز رهیابی الکترونیکی (GCHQ) خواسته است تا به دستگیری افرادی که اعتراضات هفته گذشته را سازماندهی کردند، وارد عمل شوند.

بر اساس این گزارش، قرار است ام آی 5 به ردیابی و دستگیری کسانی که با مسنجر بلک بری به بسیج کردن معترضان اقدام کرده‌اند، کمک کند.

اما گروهی از معترضان انگلیسی در اعتراض به همکاری شرکت سازنده بلک بری با پلیس انگلیس و کمک به آن در جهت شناسایی هویت تظاهرات‌کنندگان مختلف وبلاگ رسمی این شرکت را هک کردند.

پلیس انگلیس هفته گذشته نرم افزار مسنجر بلاک بری را مهم ترین ابزار معترضان برای سازماندهی اعتراضاتشان دانسته بود و از گردانندگان فیس بوک و توییتر هم به همین علت به شدت انتقاد کرده بود.

گاردین همچنین تاکید کرد که ام آی 5 و مرکز رهیابی الکترونیکی به شناسایی اعتراضات آتی نیز کمک خواهند کرد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی ام آی 5 می‌تواند ردیابی ارتباطات مردم را در حالی انجام دهد که فقط از مقامات مجوز گرفته باشد.





نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


15 کشورهای غربی همواره خود را مدعی تدوین قوانین بشری معرفی کرده و حتی خواستار الگو برداری سایر کشورها از این الگوها شده‌اند.

آنها حتی الگوهای حقوق بشری سایر ادیان نظیر حقوق بشر اسلامی را که اساس آن را عدالت و مساوات میان انسانها تشکیل می‌دهد، در حاشیه قرار داده و تلاش کرده‌اند تا مانع از رویکرد جهانی به این اصول شوند.

حقوق بشر

غرب از ویژگی‌ها و جایگاه ارزنده حقوق بشر اسلامی در هراس است لذا تلاش می‌کند تا الگوی خویش را جایگزین آن سازد الگویی که اکنون در عمل می‌توان نتایج آن را مشاهده کرد. هرچند که غربی‌ها ادعاهای بسیاری در زمینه حقوق بشر سر می‌دهند، اما بررسی کارنامه داخلی و جهانی آنها نشانگر حقایق دیگری می‌باشد. در الگوی غربی چند اصل قابل مشاهده است.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


غرب امروز به سرکردگی«مرداک»صهیونیست به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است

شبکه های خانمان براندازی چون«فارسی وان»و«من وتو»همگی برای گرفتن غیرت،تعصب، اعتقادات دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی است و این کار را چنان پیچیده انجام می دهند که بسیاری از بینندگان آن گاه متوجه اهداف شوم این شبکه ها نیز نمی شوند.

جنگ نرم و عملیات روانی– درست از همان زمانی که شبکه صهیونیستی و خانه برانداز فارسی وان در تاریخ 10 مرداد 88 فعالیت خود را آغاز کرد، بسیاری از کارشناسان حوزه های اخلاقی و اجتماعی نسبت به محتوای برنامه های آن هشدار داده و خانواده ها را از دیدن برنامه های آن منع کردند. برنامه هایی که به اعتقاد این کارشناسان، جز براندازی بنیان خانواده ها، هدف دیگری نداشت.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


همزمان با فراگیر شدن آشوب در کشور انگلیس رسانه‌های غربی با اتخاذ رویکردی جهت‌دار سعی در وارونه نشان دادن حقایق اعتراض‌های مردم فقیر در انگلیس دارند.

جنگ نرم و عملیات روانی – شبکه بی‌بی‌سی در میان این رسانه ها پیش قراول حمایت از دولت در مقابل معترضان است و تلاش دارد تا معترضان را عده‌ای اراذل و اوباش نشان دهد که در حال غارت شهر لندن هستند و تیتر “آشوب در لندن ” را برای این گزارش انتخاب کرده و تنها تصاویری از سرقت مغازه ها را نشان می دهد. همزمان با تشدید بحران امنیتی در لندن و آشوب در این کشور شبکه بی‌بی‌سی و اقمار وابسته به آن در تلاشی زیرکانه نه تنها اخبار این تحولات را بایکوت نکردند بلکه این حوادث را بطور گسترده پوشش دادند و سعی کردند با بمباران خبری و خبرسازی افکار عمومی در انگلیس را گمراه کنند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


نشریه آمریکایی مانثلی ریویو با اشاره به تلاش آمریکا برای همراه کردن چین با سیاست‌های ضد ایرانی خود تاکید کرد: چین حاضر نیست منافع و فرصت‌های اقتصادی خود در ایران را از دست بدهد.

جنگ نرم و عملیات روانی – نشریه آمریکایی مانثلی ریویو در مطلبی با عنوان «تحریم های آمریکا و سیاست چین در قبال ایران» نوشت آمریکا قصد دارد با اعمال فشار بر کشورهای مختلف جهان از جمله چین آنها را وادار کند بر خلاف منافع ملی خود برنامه‌های واشنگتن را در قبال ایران پیاده کنند.

این گزارش افزود: «چین سعی کرده حداکثر همکاری را با آمریکا در خصوص برنامه هسته ای ایران داشته باشد . البته چین نیز دارای منافع اقتصادی و تجاری زیادی در همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. واردات نفت از ایران ار اهمیت زیادی برای چین برخوردار است. چین حاضر نیست به راحتی منافع و فرصتهای اقتصادی خود در ایران را از دست بدهد».
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط

حمایت پشت پرده میلیاردر جنجالی آمریکایی از 30 سازمان خبری مهم این کشور


"جورج سوروس " میلیاردر آمریکایی و بنیاد "اوپن سوسایتی " آمریکا که در اصل بنیاد "سوروس " نام دارد، در پشت پرده از بیش از 30 سازمان خبری مهم در آمریکا حمایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه "رایت ساید نیوز " گزارشی را تحت عنوان "بیش از 30 سازمان خبری مهم وابسته به جورج سوروس " به قلم "دن گینور " منتشر کرده است و در آن به بررسی اعضا و عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات جریان مسلط در آمریکا پرداخته که تحت حمایت مالی این میلیاردر لیبرال آمریکایی فعالیت می‌کنند. اطلاعات مطرح شده در این مقاله بخشی از گزارشی است که به زودی توسط "موسسه رسانه‌ها و تجارت " مرکز تحقیقات رسانه‌ای آمریکا منتشر می‌شود؛ مؤسسه‌ای که بررسی‌های دقیقی را درباره جورج سوروس و نفوذ وی در رسانه‌ها به انجام رسانده است.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


سرکاری با بیان اینکه تمام سوابق و اقدامات این افراد در شناسنامه‌های الکترونیکی ثبت خواهد شد گفت:‌ طرح احضار و کنترل برای این افراد برقرار خواهد شد و در مقاطع زمانی متفاوت احضار می‌شوند و عملکرد این افراد دائما تحت نظارت پلیس خواهد بود.

ایسنا: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های تهران و البرز از دستگیری 96 اوباشگر شاخص از آغاز سال جاری خبرداد. سرهنگ نادر سرکاری با بیان اینکه در چهار ماهه سالجاری، 181 نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در سطح دو استان تهران و البرز شناسایی شده‌اند، گفت: از این تعداد 96 تن به عنوان اراذل و اوباش شاخص شناسایی شده که 95 تن از این افراد احضار و برای این افراد شناسنامه امنیتی صادر شده است و این افراد به صورت دائمی تحت نظارت پلیس هستند و همیشه باید به یاد داشته باشند که پلیس ناظر براعمال آنان است. وی با بیان اینکه از میان اوباشگران شناسایی شده، 96 تن دستگیرشدند، گفت: 44 تن از این اوباشگران به دستور مقام‌قضایی راهی زندان شده و مابقی با اخذ تعهد آزاد شدند. شناسنامه‌دار کردن 510 اوباشگر در سال گذشته
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


جام جم آنلاین: آقایان انگلیسی!خوش می‌گذرد؟ چه مزه‌ای دارد؟اعتراضات را می‌گویم. جالب است، خودتان که برای عالم توطئه می‌چینید کمی‌ هم این بلاهایی که بر سر دیگر کشورها و مردمشان می‌آورید بر سر خودتان بیاید.

یادتان که نرفته همین دو سال پیش بود که تهران را با دخالت‌های مستقیم خود و با حمایت از دست پرورده‌های خود به آشوب کشیدید.

هنگامی که برخی در تهران با تحریک رسانه های اروپایی و آمریکا و البته انگلیس نسبت به انتخابات معترض شدند، مواضع مسئولین و رسانه های آن ها از توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران خبر می داد.

جملگی به مقامات ایران فشار می آوردند که با مردم معترض نباید برخورد شود، جمهوری اسلامی ایران باید حقوق معترضین را رعایت کند، ایران در آشوب، مردم دیگر جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند، برخورد شدید پلیس با معترضین و... تنها بخشی از تیترها و سخنانی بود که در رسانه های اروپایی و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران درج می شد.
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ