سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 مرداد 3 توسط


دبیر ستاد مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده و این آسیب در بین تحصیل‌کرده‌های جامعه نیز در حال افزایش است.

آیت قربانی‌فر بعد از ظهر امروز در همایش مبلغان شهرستان ملایر با با توجه به اینکه مواد مخدر امروز از معضل به یک تهدید ملی تبدیل شده است، افزود: یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود جامعه به فساد کشیده شود بحث مواد مخدر است و امروز دشمن با هدف کم کردن اراده و از بین بردن هویت اسلامی جوانان در ترویج مصرف مواد مخدر در کشور تلاش کرده و این آفت بزرگ امروز کشور است.

وی مواد مخدر را از ریشه‌های جنگ نرم دشمن در کشورمان برشمرد و گفت: امروز مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده و این آسیب در بین تحصیل‌کرده‌های جامعه نیز در حال افزایش است و خانواده‌ها در معرض آسیب بزرگی قرار گرفته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در سپاه ناحیه ملایر به آمار تکان‌دهنده آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور و شهرستان اشاره کرد و گفـت: بیشتر طلاق‌ها، سرقت، قتل، جرایم منکراتی، آمار بالای زندانیان، مبتلایان به ایدز و جرایم عمومی ناشی از مواد مخدر است.

وی گفت: در این راستا روحانیون مبلغ باید از فضای مساجد و منبرها برای عدم استفاده مردم از این بلای خانمانسوز بهره گیرند.

قربانی‌فر افزود: نیاز است با یک عزم و اراده راسخ و آگاهسازی جوانان، یک تنفر و انزجار عمومی در وجود آنها ایجاد کرده که در این مسیر روحانیون به عنوان افراد پاک، باید وارد عرصه شوند.

به گزارش فارس،وی بیان فتاوای مراجع تقلید در خصوص استعمال مواد مخدر برای مردم در ماه مبارک رمضان را از دیگر راهکارهای مناسب توسط روحانیون برشمرد و اظهار داشت: می‌توان در ماه رمضان از مساجد به عنوان کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.





قالب وبلاگ