سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 مرداد 31 توسط

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ملی انتقالی لیبی اعلام کرد که مخالفان قذافی هنوز مکان حضور یا اختفای معمر القذافی را نمی‌دانند.

به گزارش فارس، مصطفی عبدالجلیل شورای ملی انتقالی لیبی این خبر را در کنفرانس خبری امروز در بنغازی  اعلام کرد و افزود که هیچ کس از مکان حضور معمر القذافی اطلاعی ندارد.


در همین حال، این مقام لیبیایی وجود هرگونه مذاکره با دادگاه جنایی بین المللی در لاهه را برای محاکمه سیف‌الاسلام قذافی فرزند ارشد قذافی رد کرد.

سیف الاسلام و محمد القذافی دو فررند قذافی شب گذشته به دست نیروهای مخالف رژیم پدرشان بازداشت شدند و به گفته عبدالجلیل اکنون در مکانی امن در اختیار شورای ملی انتقالی لیبی قرار دارند.

در همین حال، احتمال محاکمه سیف الاسلام در لیبی نیز افزایش یافته است.

پیش از این یک مقام دادگاه لاهه ادعا کرده بود که برای تسلیم سیف‌الاسلام به این دادگاه، مذاکراتی با شورای ملی انتقالی لیبی برگزار کرده است.

رئیس شورای ملی انتقالی لیبی در عین حال اعلام کرد که هنوز نمی‌تواند با قطعیت اعلام کند که طرابلس کاملا در اختیار مخالفان قرار گرفته است زیرا باب العزیریه و بخش‌های در پیرامون آن هنوز خارج از کنترل مخالفان است.

گزارش‌های خبری درباره سرنوشت قذافی بشدت ضدونیض است؛ در حالی که برخی از خروج وی از طرابلس خبر می‌دهند، برخی دیگر خبر از بازداشت وی و برخی دیگر حتی خبر از کشته شدن وی مخابره کرده‌اند.




قالب وبلاگ