سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا


شورای هماهنگی راه سبز امید حلقه دیگری از سناریوی چند وجهی آمریکا در برابر ایران را تکمیل کرد و پرده نهایی این سناریو را لو داد.

به گزارش«جوان آنلاین»،شورای هماهنگی راه سبز امید که تاکنون تنها هویت دو تن از آنان (اردشیر امیر ارجمندی و مجتبی واحدی از مشاوران سران فتنه) احراز شده در بیانیه ای به بهانه اتهام آمریکا مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان دلیل این اتهام را برخورد نظام با فتنه گران عنوان کرد.

این شورا با مردم خطاب کردن عده قلیلی از فتنه گران و با بیان تلویحی این که چون نظام در برابر براندازی فتنه گران ایستاده شرایط اتهام علیه ایران فراهم شده نوشت:این شیوه‌ی حکومتداری شماست که بهترین شرایط را برای پذیرش اتهام های مطرح شده در افکار عمومی جهان فراهم می کند.!

شورای مشاوران سران فتنه در ادامه باردیگر بامردم خطاب کردن فتنه گران ماهیت اتهام اخیر آمریکا علیه ایران را روشن کرده و نوشت تا زمانی که به اراده‌ی فتنه گران تن داده شود تعرضی به ایران درکار نخواهد بود.

این شورا در ادامه به تکرار بخش هایی از سناریوی آمریکا علیه ایران مبنی بر اتهامات حقوق بشری و فعالیت های هسته ای ایران پرداخت و به شکل ناشیانه دست داشتن فتنه گران را برای ارائه گزارش های ضد ایرانی به غرب آشکار ساخت.ا

اتهاماتی که با نگاهی به گزارش های اخیر شاهد مشابهت های اتهامات اشاره شده در گزارش بان کی مون و احمد شهید با بیانیه شواری هماهنگی راه سبز امید می باشیم.

این شورا در ادامه هدف نهایی سناریوی آمریکایی را برای احیای فتنه گران را به نمایش درآورد و تنها راه مقابل جمهوری اسلامی ایران را آشتی ملی طرحی که پیش از این توسط یکی از حامیان اصلی فتنه مطرح شده بود،دانست.




قالب وبلاگ