سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 9 توسط

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقاومت بسیجیان در مقابل هجمه های دشمنان در فضای سایبری آنها را به ستوه آورده و سبب شده است که دشمنان از خود عکس العمل ضدفرهنگی نشان دهند.

سرتیپ سیدمحمد حجازی در حاشیه برگزاری مراسم ویژه بسیج که به مناسبت فرمان امام خمینی مبنی بر سالگرد ایجاد ارتش 20 میلیونی در اصفهان برگزار شده بود، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که با توجه به تهدیدات جنگ نرم و هجمه های اخیر دشمنان با قصد تضعیف روحیه بسیجیان، بسیجیان چه وظیفه ای در مقابل این تهدیدات سایبری دارند، اظهار داشت: بسیجیان ما در این راستا فعالیت های خوبی در مقابله با دشمنان کردند که نمونه آن همان جنگ سایبری است که موجب ناخشنودی آنهاست.

وی افزود: دلیل این همه فشارها و هجمه های وارده این است که از اقدامات بسیجیان به تنگ آمده و این عکس العملی است که آنها نسبت به اقدامات بسیجیان از خود نشان می دهند.

وی با تاکید به اینکه شهرهای اسلامی حاکی از رویش بسیج در عرصه ها است، ادامه داد: وظیفه بسیج تبعیت از فرمایش امام، رهبری، حفظ وحدت و هوشیاری در مقابل دشمن و مقابله با تهدیدات نرم است.

حجازی اضافه کرد: آنها با ناامیدی از جنگ نظامی به جنگ نرم رو آورده و به اقدامات ضد فرهنگی و ایجاد جبهه جدید، قصد متوقف کردن مسیر انقلاب را دارند که در این میان وظیفه بسیجیان هوشیاری و مقابله با تهدید جنگ نرم است.

 




قالب وبلاگ