سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


پاییز امسال از زیبایی‌های خاصی برخوردار بود. اشتباه نکنید منظور از پاییز، پاییز سیاسی مدعیان آزادی دمکراسی و بزرگ‌ترین غاصبان تاریخ بشریت است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده مردم شهرستان شهر بابک در یادداشتی به

بررسی دلایل شکست امریکا و رژیم صهیونیستی در سیاست داخلی و خارجی خود پرداخته است که با هم می خوانیم.

اتفاقات رخ داده حاکی از نشانه‌های شکست آمریکا (اوباما) و رژیم صهیونیستی است در این ارتباط نشانه‌های هفت‌گانه شکست آمریکا و اسرائیل عبارتند از: 1-پیروزی‌های کشورهای اسلامی(بیداری‌های اسلامی)و سقوط دیکتاتورها

2-طرح‌های تحریم علیه ایران

3-ادعای ترور حلقه‌بگوشان آمریکا توسط ایران

4-تهدیدحمله به ایران

5-اعلام رسمی تهدید به ترور بزرگ بسیجیان میهن عزیزمان(امیر بسیجیان حاج قاسم سلیمانی)

6-انقلاب‌های آغاز شده در دل آمریکا و اروپا

7-عقب‌نشینی از عراق و افغانستان

از هفت دلیل و نشانه شکست قصد دارم به آخرین آن به لحاظ زمان طرح یعنی اعلام و تهدید رسمی آمریکا و اسرائیل به ترور امیر بسیجیان میهن عزیزمان حاج قاسم سلیمانی بپردازم.

چرا حاج قاسم تهدید به ترور می‌شود

چون ضربه وارده به پیکره دولتمردان آمریکا و غاصبان صهیونیستی ناشی از انقلاب‌های کشورهای اسلامی و اروپا و آمریکا به قدری شدید است که به‌نظر می‌رسد قدرت تصمیم‌گیری را از دست داده‌اند و همچون حیوان درنده گرفتار در قفس به هر چیزی حمله و چنگ می‌اندازند تا خود را نجات دهند.

حاج قاسم را بسیجی مخلص، سرباز ولایت و امیر بسیجیان می‌دانند و فکر می‌کنند تهدید به ترور ایشان باعث می‌شود تا بسیج آسیب ببیند چون می‌دانند که بسیج تحت فرمان رهبر در این کشور اقتدار به‌وجود آورده است.

اما غافل از این هستند که برای ترور این سردار رشید بایستی صدها هزار بسیجی را ترور کنند تا به او برسند. حداقل سیصد هزار بسیجی آماده رزم استان کرمان سینه سپر کرده‌اند تا بگویند همه ما حاج قاسم هستیم و برای رسیدن به هسته مرکزی این نیروی مردمی عظیم بایستی آمار ترورهای خود را بالا ببرند هرچند ترور در خون و خصلت آمریکا و اسرئیل است و سازمانهای مخوف جاسوسی آنان بر همین اساس شکل گرفته و جلو می‌رود و کشتن مردم برایشان لذت بخش است ولی آنقدر نادان هستند که هنوز نمی‌خواهند قبول کنند که حاج قاسم سلیمانی یک شهروند کرمانی ساده زیست و مهربان و مردم دار و خاکی است که بند بند وجود او در صحنه‌های انقلاب 57 و هشت سال دفاع مقدس و هدایت بسیجیان شکل گرفته و از او رادمردی ساخته که این خصلت‌های بر شمرده و روح دمیده برآن را تنها و تنها با ولایت و سربازی مقام معظم رهبری آغشته نموده و جان گرفته است.

این سخن همه آحاد مردم که در قالب ارتش 20 میلیونی هستند به‌ویژه بسیجیان استان کرمان است که اگر کوچک‌ترین خراشی بر پیکر نورانی این امیر عشق و فرماندهی از فرماندهان سپاه اسلام ایجاد کنید شب و روز شما را کابوس خواهیم ساخت و یقین بدانید که آن هنگام هیچ فرمانده افسر و مزدور آمریکایی و اسرائیلی در هیچ کجای جهان امنیت نخواهند داشت.

بایستی با لباس ضد‌گلوله حمام کنند، با چشمان باز بخوابند‌، ایستاده غذا بخورند و برای رفع حاجت خود را پوشک کنند که فرصت آن‌را هم نخواهند داشت.

امروز خوشحالیم که مدعیان قدرت و تکنولوژی پوشالی بودن خود را به زبان آورده‌اند، آنقدر بیچاره شده‌اند که تنها یک حاج قاسم سلیمانی کافی است تا تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند، یک بسیجی از خود گذشته پرورش یافته در دامان ولایت و رهبری این نظام سراسر عظمت و کشور متحد متقدر، خواب و خوراک آنان را ربوده، معادلات کهنه سیاستمداران و کهنه سربازان و افسران آنان را بر هم زده و شکستهای پی در پی خود را در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... ناشی از وجود این عزیز می‌دانند.

فکر می‌کنید می‌توانید پرستو را از پرواز، ماهی را از آب، بلبل را از گل و حاج قاسم را از شهادت بترسانید، او که بارها و بارها تا عمق شهادت رفته است.

و امروز ما خوشحالیم که تنها یک حاج قاسم سلیمانی شماها را بیچاره و زبون کرده است. پس عبرت بگیرید و بترسید از روزی که حاج قاسم‌های ایران قصد کنند با هم شما را به زیر بکشند.

مردم ایران عزیز به‌خود افتخار می‌کنند به داشتن چنین فرزندان غیور و نام‌آوران جهانی به پرچمداران ایثار و شهادت بی‌ادعا و از آن طرف آمریکا و اسرائیل و همه اهالی خصم بدانید که مدرسه و مکتبی که حاج قاسم سلیمانی در آن پرورش یافته است. منحصر به‌فرد است، شما قادر نیستید چنین دانشگاهی را به تعطیلی بکشانید، چون آن ‌را نمی‌فهمید، نمی‌شناسید و هیچ‌گاه به اسرار و اساتید آن آگاهی نخواهید یافت زیرا این‌کار چشم بصیرت می‌خواهد که شما ندارید.

و آنچه باعث شده چنین حرکات بچه‌گانه و زشتی انجام دهید فقط و فقط نشانه و دلیل شکست‌و‌خواری شما است. نشانه فروپاشی شما است، نشانه خزان قدرت پوشالی شما در پاییز سیاسی است.




قالب وبلاگ