سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 آذر 13 توسط


اکبر گنجی، ضد انقلاب ساکن آمریکا با پیشنهاد دادن حمله به ایران به دوستان غربی اش، در خیانت به کشورش رکورددار شد!.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، این ضد‌انقلاب فراری در برنامه‌ای تلویزیونی مدعی شد: ‌تحریم‌های اقتصادی، تنها مردم ایران را مجازات می‌کند و باعث نابودی اخلاقی جامعه می‌شود. با این تحریم‌ها هیچ چیز حاصل نمی‌شود و برای رسیدن به این هدف چاره ای جز حمله نظامی به ایران وجود ندارد!

اکبر گنجی که در روزهای اخیر با مواضع خود حساسیت‌های زیادی برانگیخته ، گفت: تحریم‌های اقتصادی قطاری است که مقصدش حمله نظامی به ایران است.

وی به پیامدهای اقتصادی تحریم‌های کنونی پرداخت و توضیح داد که تحریم‌های موجود چه بر سر اقتصاد ایران آورده‌اند. اگر تحریم بانک مرکزی و نفت در اول دسامبر به تحریم های قبلی اضافه شوند، مسائل بی‌شماری پدید خواهد آمد.

گنجی در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد: تحریم اقتصادی موجب سرنگونی ایران نمی‌شود. تحریم‌های کره شمالی و کوبا شاهد این مدعاست. او گفت که عراق 13 سال تحت تحریم فلج کننده شورای امنیت قرار داشت. عراق بهترین نمونه این کار است.

وی به یکی دیگر از پیامدهای تحریم های اقتصادی پرداخت و گفت که تحریم اقتصادی موجب نابودی پروژه گذار به بهبود وضعیت حقوق بشر می‌شود. چون طبقه متوسط به طبقه فقرا تبدیل می شوند.

گنجی در ادامه رسالتش یعنی خیانت به ایران گفت: پس باید نتیجه گرفت با این تحریم‌ها هیچ یک حاصل نمی‌شود و برای رسیدن به این هدف چاره ای جز حمله نظامی به ایران وجود ندارد.




قالب وبلاگ