سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا


رضا پهلوی: اوباما به داد دوستانمان برس !!

رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران آخرین پادشاه ایران در نامه ای سرگشاده به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا خواستار کمک وی به منافقین شده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، وی همچون دوستان آمریکایی اش در این راه به شعار"حقوق بشر"متوسل شده و مدعی شده که تعطیل کردن اردوگاه اشرف توسط دولت می تواند به یک فاجعه حقوق بشری تبدیل شود.

پهلوی در این نامه نوشته است:

"همه ما از عقاید تند سیاسی و سابقه خشونت و ترور این سازمان آگاهیم. با این حال من سابقه و عقاید سیاسی این گروه را از حقوق انسانی آنها به عنوان هموطنانم(!)جدا می کنم."

او به وعده نوری مالکی، نخست وزیر عراق برای تعطیل کردن اردوگاه اشرف، محل سکونت اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین)، تا پایان سال جاری میلادی اشاره کرده و می نویسد که سازمان ملل هنوز نتوانسته در تلاش برای پیدا کردن کشورهایی که حاضر به پذیرش ساکنان این اردوگاه باشند موفق چندانی داشته باشد. پهلوی نوشته است:

" به عقیده من مفاد کنوانسیون ژنو در مورد ساکنان اردوگاه اشرف رعایت نشده است."

او از رئیس جمهور آمریکا خواسته است که دولت عراق را به کنار گذاشتن تصمیم تعطیلی این اردوگاه تا پایان سال 2011 و صدور اجازه فعالیت آزادانه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در آن ترغیب کند و به داد دوستان منافق اش برسد




قالب وبلاگ