سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 23 توسط


معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: آمریکاییها باید نگران ساخت و بدست آوردن این تکنولوژی با توجه به فضای علمی حاکم بر ایران باشند و این هدف یعنی ساخت این چنین پهپادها با روش مهندسی معکوس محقق می شود.

سردار حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ امروز الحمدلله اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها ایران را تبدیل به یک قدرت منطقه ای کرده و یکی از آثار آن این است که یکی از بالاترین تکنولوژی نظامی و جاسوسی آمریکا را مورد شناسایی قرار داد و کنترل آن را بدست گرفت و آن را در خاک ایران با کمترین خسارت به زمین نشاند که این افتخار و اقتدار بزرگی است. این افتخار نشان می دهد که اگر دشمن بخواهد با آخرین دستاوردهای علمی و نظامی به خاک ایران ورود کند این گونه مفتضح می شود. این یک افتضاح وسیع برای آمریکا که همزمان هم آمریکا را خفیف کرد و هم اقتدار ایران را در کل جهان نشان داد.

وی همچنین درباره نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا افزود: این عمل نوعی تجاوز به حریم هوایی ایران بود و با هر توجیهی از جمله به گردن انداختن این اقدام به نظامیان غیرآمریکایی نمی توانند افکار عمومی را منحرف کنند. ایران هم اعتراض خود را به سازمان ملل اعلام کرده و انشاالله در آنجا هم ایران به موفقیت دست پیدا کند.

وی همچنین درباره احتمال ورود هواپیمای با سرنشین اظهار داشت:‌ فرماندهان نظامی اعلام کردند که سخت ترین برخوردها را خواهند داشت و در صورت ورود هواپیمای با سرنشین به حریم هوایی ایران هواپیمای آنها مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت. ولی آنها چنین جسارت و جراتی را ندارند چرا که آمریکا امروزه در نازلترین توان دفاعی و نظامی خود قرار دارد.

وی در آخر افزود: آمریکاییها باید نگران ساخت و بدست آوردن این تکنولوژی با توجه به فضای علمی حاکم بر ایران باشند و این هدف یعنی ساخت این چنین پهپادها با روش مهندسی معکوس محقق می شود.




قالب وبلاگ