سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ شنبه 90 بهمن 15 توسط


روزنامه انگلیسی میرور نوشت که سقوط هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته رژیم صهیونیستی ضربه سختی را به برنامه‌های نظامی آن علیه ایران وارد کرد

به گزارش عصرفردا به نقل از ایسنا، روزنامه‌ی میرور گزارش داد: هواپیمای بدون سرنشین دوربرد"هرون تی. پی در آزمایشات سری آمادگی برای یک حمله احتمالی، سقوط کرد.

منابع فاش کردند که این هواپیما که با کنترل از راه‌دور کار می‌کند ـ و به ایران‌شکن معروف است ـ پس از کار گذاشتن کیت جدید هدایت شونده با مشکلاتی روبه‌رو شد.

این پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین اسراییل(رژیم صهیونیستی)و بخشی از اسکادران هواپیمای بدون سرنشین است که قرار است ظرف هفته‌ای پیش‌رو فعال شوند. اما سقوط این هواپیما آغاز به کار آن‌ها را با تاخیر قطعی روبه‌رو کرد و کارشناسان نظامی در حال بررسی علت آن هستند.

یک منبع امنیتی در بیت‌المقدس گفت: سقوط این هواپیما ضربه‌ای برای نیروی دریایی اسراییل است که در هرگونه اقدام نظامی علیه ایران نقش رهبری را خواهد داشت.

وی افزود:"هرون"به عنوان هواپیمای بدون سرنشینی معروف است که می‌تواند به سادگی به ایران برسد و در حین انجام عملیات مشاهده نشود و برای سوخت‌گیری مجدد به اسراییل بازگردد.

این هواپیما در نزدیکی پایگاه هوایی"تل نوف"در نزدیکی تل آویو سقوط کرد.

اسراییل در سال‌های اخیر از پرنده‌های هدایت شونده از راه دور(پهپاد)در لبنان، مرز مصر و نوار غزه استفاده کرده است.

"هرون"قادر است موشک یا بمب را برای حملات دقیق علیه تاسیسات هسته‌یی ایران یا دانشمندانی که آن را توسعه می‌دهند استفاده کند. پهنای بال آن به اندازه بویینگ 737 است.

میرور افزود: باور بر آن است که اسراییل عملیات‌های پنهان در ایران را با استفاده از مخالفانی که به عنوان آدمکش حرفه‌یی یا تروریست برای کشتن دانشمندان هسته‌یی ایران آموزش می‌دهد، تشدید کرده است. پنج دانشمند هسته‌یی ایران توسط عوامل آموزش دیده به وسیله‌ی جاسوس‌های موساد که بی‌رحم‌ترین آژانس جاسوسی خارجی در جهان است، ترور شده‌اند.





قالب وبلاگ