سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا


202 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای با حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران، در آستانه دهه فجر با آرمانهای امام خمینی راحل تجدید عهد و با ولی امر مسلمین تجدید بیعت کردند.

به گزارش مهر، 202 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای در جلسه علنی روز یکشنبه حمایت خود را از بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه 14 بهمن سال 90 اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های 14 بهمن 1390 و در ایام مبارک دهه فجر در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی راهگشا، امید آفرین و وحدت بخش بود.

حضور باشکوه و انبوه نمازگزاران مومن نشانه وحدت مردم در دفاع از مبانی و ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت آنان در توجه به رهنمودهای رهبری و پیروی از ولایت فقیه بود.

مقام معظم رهبری علاوه بر آنکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را یادآور شدند تحلیل دقیقی از شرایط و اوضاع فعلی منطقه و جهان بیان کردند و بر اهمیت انتخابات و ضرورت مشارکت هر بیشتر مردم در انتخابات 12 اسفند و جایگاه مجلس تاکید کردند و در خطبه بیداری بخش خود به زبان عربی با تشریح علل و انگیزه های انقلاب های اسلامی ملت های منطقه، اسلامی بودن این حرکات را تبیین کردند و امت اسلامی را از انواع خطرها و توطئه های دشمنان اسلام برحذر داشتند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) به حضور همه مسلمین جهان با تایید کامل رهنمودهای مقام معظم رهبری، بار دیگر در دهه فجر با آرمانهای امام راحل تجدید عهد و با ولی امر مسلمین تجدید بیعت می کنیم و همه تلاش و همت خود را بر حفظ وحدت و ایفای وظیفه در مجلس و انتخابات آینده بکار خواهیم گرفت و دوام سلامت و توفیق رهبری معظم را از خداوند کریم مسئلت می نماییم.




قالب وبلاگ