سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 خرداد 4 توسط


رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادی بیت المقدس مانند آزادی خرمشهر، صاعقه وار خواهد بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی در نخستین کنگره زنان شهید خرمشهر گفت: هفت هزار زن شهید در کشور و 206 زن شهید خرمشهری کبوتران خونین بالی هستند که کتاب آزادی را به روی جهانیان گشودند، زنانی که قله های شجاعت و ایثار بوده و به همه تاریخ درس رشادت و آزادگی را آموختند.

سردار نقدی، خرمشهر را نماد عزت و شرف ایران اسلامی دانسته و تصریح کرد: خرمشهر به ما می آموزد که سرنوشت ساز حقیقی ملت خدا خواه ایران اسلامی است و مقاومت خرمشهر، عبرتی است برای جهانیان که بدانند سازوکار و صلاح اثر گذار نبوده و ایمان موثرترین صلاح مسلمانان است.

ایشان راه صلاح و رستگاری را از مسیر خرمشهر دانسته و اشاره کرد: ایمان های پاک و توکل ملت هست که تمام گره ها را گشوده و ما را در تمام عرصه ها پیروز میدان می گرداند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار از حجاب زنان مسلمان وحشت دارد چرا که اصلی ترین ضربه را از حجاب و عفاف خورده و برای مبارزه با حجاب بانوان تمام امکانات خود را به کار گرفته اند.

ایشان اذیت زنان مقاوم را در سایه مکتب حجاب دانسته و خاطر نشان کرد: بر خلاف تبلیغ دشمنان که اسلام را مانع حضور زن در اجتماع می دانند؛ زنان مسلمان در تمام صحنه ها حضور داشته و در خط مقدم استکبار ستیزی در بحرین، یمن، مصر و ... این زنان مسلمان هستند که با حجاب اسلامی حضور دارند.

سردار نقدی با اشاره به پایمردی شهدای خرمشهر بیان کرد: آزادی بیت المقدس همچون آزادی خرمشهر صاعقه وار خواهد بود و دشمن فرصت هیچگونه واکنشی را در مقابل خشم انقلابی مسلمانان نخواهد داشت.

یادآور می شود در این مراسم علاوه بر بانوان خرمشهری صدها نفر از زنان رزمنده از سراسر کشور در این کنگره شرکت داشتند




قالب وبلاگ