سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 تیر 5 توسط


با فضا سازی رسانه‌های غربی علیه ایران بعد از مذاکرات مسکو، مریم رجوی هم سو و هم راستا با مواضع صهیونیست‌ها از دیدگاه آمریکا و غرب در قبال برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد.

به نقل از رویترز : مریم رجوی رهبر منافقین که در فرانسه به سر می‌برد در اظهاراتی خواستار توقف اقدامات به گفته وی بی نتیجه غرب علیه ایران و حمایت از گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران شده است.

مریم رجوی که شاخه فرانسوی گروه منافقین را رهبری می‌کند همچنین آمریکا را متهم به تعلل در خارج کردن اسم گروه آنها از لیست گروه‌های تروریستی کرد. رجوی در سخنرانی خود در پاریس گفت: کشورهای غربی یک دهه را با مماشات در برابر جمهوری اسلامی ایران از دست دادند و آن را با مذاکرات بی حاصل سپری کردند. رجوی همچنین گفت: متوقف کردن تهدید هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران فقط از طریق تغییر رژیم این کشور امکان پذیر است.

آمریکا گروه منافقین را در سال 1997 در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد. اظهارات تازه مریم رجوی هم راستا و هماهنگ با خواسته ها و مواضع اسرائیل در زمینه برنامه هسته ای ایران است. رهبران اسرائیل بارها اعلام کرده اند که تحریمها به هیچ وجه ایران را وادار به تبعیت از خواسته های غرب نمی‌کند و مذاکرات هسته ای را وقت تلف کردن و بدون نتیجه می‌دانند.

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نیز با انتشار مقاله‌ای به "میت رامنی" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا توصیه کرد که با گروهک منافقین همکاری کند.

 




قالب وبلاگ