سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 اردیبهشت 18 توسط


نزدیک شدن به انتخابات نهمیمن دوره مجلس شورای اسلامی ، بسیاری از گروه ها ، جریانات و شخصیتهای قدیم وجدید را به تکاپو واقداماتی وادار نموده است تا شایداز این فضا در جهت کاندیداتوری خود یا عوامل منتسب به خود وجریانات همسو و.... بهره برداری نمایند.

به گزارش سایت رویدادها از جمله این جریانات، می توان به اصلاح طلبانی اشاره نمود که قبلا در آزمون های مختلف از مردم نمره مردودی دریافت نموده اند وکارنامه بسیار سیاهی از خود بجای گذاشته اند .

شرکت در انتخابات، برخورد فعال درتبلیغات، اعلام لیست های مجعول وبعضا ناشناخته، تشکیل ستادهای هماهنگی و آماده سازی شعارهای تاثیر گذار بخشی از اقدامات اصلاح طلبان بشمار می آید و جالب اینکه در این رویارویی جدید با نظام، هیچ اشاره ای به فتنه سبز و نقش پررنگ خود در شکل دهی وعلم کردن آن در قالب شورشگری وکودتای مخملی نحواهند نمود وانگار که نه شتری آمده ونه شتری رفته است .

گفته می شود این استراتژی نه به واسطه شرمندگی و برائت از فتنه که در واقع یک طراحی بسیار موذیانه را در پشت سر خود دارد و لیدر های اصلاحات از آن به عنوان"راهبرد آغاز "یاد می نمایند، واین در واقع سیاستی است که به ظن خود بهانه بدست کسی نخواهد داد و آنها نیز ناگزیر به نفی پتانسیل پشت سر خود نخواهند شد .

آنچه در فضای فعلی برای این جریان بعنوان معضل مطرح وراه کارهایی برای آن در نظر گرفته اند، حافظه تاریخی مردم وقوانینی است که شورای نگهبان مسئول تطبیق آن می باشد .

از نظر این جریان همه تمهیدات لازم فراهم شده است ومی توانند درصد قابل توجهی از کرسی ها را مال خود نمایند و دراین حد استدلال هایی هم دارند که عمدتا بر اساس موج سواری ها و فعل وانفعالات سیاسی ورویکردهای جدید جامعه برنامه ریزی شده است .

 




قالب وبلاگ