سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اردیبهشت 27 توسط


 شبکه سی بی ان (CBN) در گزارشی"انجمن دانشجویان مسلمان آمریکا" را به عنوان کارخانه تروریست سازی معرفی کرد. کارخانه تروریست سازی از نظر شبکه تلویزیونی مسیحیان

به گزارش مشرق، شبکه سی بی ان (CBN) در یکی از گزارشهای خود، به بررسی انجمن دانشجویان مسلمان (MSA) در آمریکا پرداخت. شبکه تلویزیونی مسیحیان در گزارش خود از این انجمن که در اکثر دانشگاههای آمریکا شعبه دارد به عنوان «کارخانه تروریست سازی« یاد کرد. این شبکه اعلام می دارد که این انجمن به یک ماشین جوجه کشی برای تولید اسلام افراطی تبدیل شده که اعضای آن زمانی با ظاهری آراسته در نقش دکتر و مهندس و کیل ظاهر می شوند و زمانی دیگر به عوامل اصلی اقدامات تروریستی تبدیل می شوند. شبکه سی بی ان همچنین به زعم خود از ماهیت متعصبانه این انجمن در ضدیت با رژیم صهیونیستی پرده برمی دارد و به ماجرای هو کردن مایکل اورن سفیر اسرائیل در آمریکا به سال 2010 در دانشگاه ارواین کالیفرنیا توسط دانشجویان این انجمن اشاره می کند.

شبکه مسیحیان در بخش دیگری از گزارش خود و برای تآیید چنین ضدیتی، به حرکت یکی از دانشجویان دختر دانشگاه دیویس کالیفرنیا در مه 2010 اشاره می کند که وقتی سخنران یهودی جلسه، دیوید هوروویتس از او می پرسد «آیا با این حرف رهبر حزب الله که گفته است ما از این که یهودیان در اسرائیل جمع شوند استقبال می کنیم زیرا در این صورت مجبور نیستیم برای کشتن آنها دور تا دور دنیا را بگردیم موافق هستی؟»، این دختر در کمال ناباوری حضار و با شجاعت تمام جواب می دهد: «بله، موافق هستم»

البته این انجمن دارای نقاط ضعفی نیز هست که باعث می شود بعضی از اعضای این انجمن بدون حجاب در نماز جماعت شرکت کنند.




قالب وبلاگ