سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 فروردین 24 توسط

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهارات اخیر گلدستون در مورد تکذیب گزارش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را تحت تاثیر فشار لابی‌های صهیونیستی و حمایت مستقیم آمریکا دانست که فاقد ارزش حقوقی است.
به گزارش سایت ساجد به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جمع خادمین کاروانهای راهیان نور اظهار داشت: "تردیدی نیست آنچه که این روزها از زبان گلدستون در مورد تکذیب گزارش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بیان شده است تحت تاثیر فشار لابی های صهیونیستی و حمایت مستقیم آمریکا است که البته هیچگاه موجب آن نمی شود تا پرده‌ای بر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بیافکند. این اقدام در حقیقت نوعی اقدام تبلیغی برای انحراف افکار عمومی مردم جهان از ظهور مجدد اسلام خواهی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است. که البته مشکلی را نه از دولت های مرتجع عربی و نه اسراییل حل نخواهد کرد. "
سردار باقرزاده با بیان اینکه اظهارات گلدستون تنها کلماتی توخالی است که فاقد ارزش حقوقی است ، افزود: "چنین اظهاراتی مردم مسلمان منطقه را از دستیابی به عناصر ضروری برای مبارزه با رژیم صهیونیستی باز نخواهد داشت چرا که با گذشت بیش از نیم قرن از جنایات پیوسته رژیم صهیونیستی، به ویژه پس از 1967 که اسرائیل نوار غزه و سوحل غربی رود اردن را به تصرف خود درآورد؛ همواره راه حل نظامی برای مقابله با اسرائیل در دستورکار مردم مسلمان عرب منطقه بوده است و آنان هیچگاه این گزینه را فراموش نکرده‌اند لذا جای تعجب نیست که پس از فروپاشی رژیم های دست نشانده مصر، تونس و دیگر انقلاب هایی که این روزها درکشورهای مسلمان منطقه در جریان است ، عده‌ای همانند گلدستون را وادار کند تا برای روحیه بخشیدن به رژیم صهیونیستی چنین اظهارات مضحکی را بر زبان جاری کنند. "
در حالیکه "ریچارد گلدستون " رئیس کمیته حقیقت یاب سازمان ملل سال گذشته در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص گفته بود به عنوان یک یهودی، ذره‌ای به خاطر گزارشش درباره جنایات غزه، ناراحت نیست اما اخیر با نگارش مقاله‌ای در روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " اعلام کرده است تحقیقات اسرائیل درباره جنگ غره نشان می دهد بر اساس سیاست آنها غیرنظامیان به طور عمدی هدف قرار نگرفته‌اند.
رژیم صهیونیستی در جنگ غزه حدود یک‌هزار و 400فلسطینی را شهید و بیش از پنج هزار نفر را که بیشتر آنها غیرنظامی بودند، مجروح کرد.

 




قالب وبلاگ