سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 تیر 20 توسط

سریال‌های ماهواره، نسلی بی بند و بار تربیت می‌کنند


یک استاد دانشگاه تربیت معلم گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی شخصیت زن مسلمان خانواده‌ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.

زهرا عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس«توانا»اظهار داشت: هم‌اکنون گفتمان اقناعی به صورت نفوذ از طریق رسانه‌ها بر جهان حاکم است و تبلیغات سوء طرز تفکر افراد را مورد نفوذ قرار داده و از توجه به عقلانیت بازمی‌دارد.
وی افزود: امروز یکی از کارکردهای منفی رسانه‌ها با توجه به کثرت و قدرت آنها سلب تفکر از افراد است و اگر قرار باشد افراد به طور دائم این برنامه‌ها را مشاهده کنند ناخودآگاه از مسیر صحیح خارج و به اعتقادات خود بی توجه می‌شوند.
این استاد دانشگاه تربیت معلم با بیان اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای به زنان و جوانان توجه ویژه‌ای دارند، گفت: آنها در تلاش هستند تا با نابودی شخصیت مطلوب زن مسلمان خانواده‌ها را فروپاشانده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.
عباسی ادامه داد: مشاهده دائم برنامه‌های نامناسب ماهواره افراد را دچار حالت مسخ شدگی و از دست رفتن عقلانیت می‌کند و خانواده‌های تحت الشعاع این برنامه‌ها از مسیر اصلی تربیتی خود که ریشه در مکتب اسلام دارد فاصله می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای شبهاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: این شبکه‌ها شبهاتی را مطرح می‌کنند که زنان یا جوانان با سطح دانش خود قادر به پاسخگویی آن نیستند و باید مراحل طولانی را برای دریافت پاسخ و رفع این شبهه طی کنند.
وی افزود: تبلیغات سوء شبکه‌های ماهواره‌ای اثرات مخربی در اعتقادات، تفکرات، شخصیت و تربیت خانواده‌ها و به ویژه زنان و جوانان دارند و افراد را از تفکرات و اعتقادت صحیح خود جدا می‌کنند تمام هدف این برنامه‌ها نابودی سلامت فکر و رفتار افراد است.




قالب وبلاگ