سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 تیر 21 توسط


کمیته آمریکایی برای ساکنان کمپ اشرف، قویا با سخنان به ادعای آنها غیر مسوولانه سفیر آمریکا در عراق مخالفند.

به گزارش بولتن نیوز، جیمز جفری هفته گذشته اعلام کرده بود که گروهک منافقین، قبل از این که به عنوان پناهنده معرفی شوند، باید برای جابجایی افراد خود در کمپ اشرف سریع تر عمل نمایند.
این گروه آمریکایی حامی منافقین، همچنین در اعتراض به سخنان سفیر آمریکا می گوید: برنامه دولت آمریکا برای جابجایی ساکنین کمپ اشرف این است که به یک منطقه دیگر در عراق بروند که به اعتقاد آنها مقداری ایمن تر باشد.
به اعتقاد این گروه حامی منافقین، انتقال از کمپ اشرف، باعث نابودی آنها می شود و باعث از هم پاشیدگی این گروه تروریستی خواهد شد.
این گروه ادعا می کنند که سفیر آمریکا در عراق کاملا می داند که هیچ گونه مکانی در عراق مطمئن و ایمن نیست و حفاظت لازم از سوی سازمان ملل متحد وکشور عراق برای ساکنین اردوگاه اشرف انجام نمی شود .بنابراین انتقال این افراد به نقاط دیگرعراق مانند فرستادن آنها به اردوگاه های مرگ می باشد که آنها هیچگونه محافظتی از خود نمی توانند انجام بدهند.
این در حالیست که در سال 2004 نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا 3400 نفر از ساکنین اردوگاه اشرف را به عنوان اعضای منافقین شناسایی کردند که به آنها عنوان افراد"تحت الحفظ"براساس ماده 4 کنوانسیون ژنو نام دادند.
پس از این که منافقین به دلیل ناچاری مجبور شدند سلاح های خود را تحویل نظامیان آمریکایی بدهند از این مسیرتلاش کردند که به دنبال به دست آوردن موقعیت جدید سیاسی در محافل سیاسی باشند. اما سفیر آمریکا درعراق آقای جفری آنها را یک سازمان پارا ملیتاری یا سازمان شبه نظامی نام نهاده است که خود را از هر گونه محافظت مبرا می دانستند
این در حالیست که محافظت از منافقین توسط آمریکایی ها ضروری است زیرا به آنها عنوان افراد تحت الحفظ داده اند که طبق قوانین آمریکا، وظیفه دولت حفاظت از منافقین است و سیاست های دولت آمریکا تاکنون حمایت از افراد تحت الحفظ بوده است.
اکنون قرار شده قبل از این که اعضای منافقین به کشورهای مختلف جهت اخذ پناهندگی معرفی شوند فعلا مکانی در کشور عراق به آنها داده شود تا بتوانند به تجدید سازمان و بازیابی خود اقدام کنند.




قالب وبلاگ