سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا


آنکارا- رسانه های ترکیه روز دوشنبه در گزارشهایی ضمن انعکاس اخبار عملیات گسترده نیروهای ایرانی علیه عوامل گروهک تروریستی "پژاک "اعلام کردند، نیروهای ایرانی ضربات مهلکی به عناصر این گروهک وارد آوردند.

 به گزارش ایرنا، این رسانه ها در گزارشهای خود عنوان کردند که شمار زیادی از عناصر وابسته پژاک در این عملیات در داخل خاک ایران و در منطقه ای از شمال عراق به هلاکت رسیدند.
برخی از رسانه های اسلامگرای ترکیه با تمجید از عملیات قهرمانانه نیروهای ظفرمند ایرانی، از این اقدام به عنوان پاکسازی عناصر "پژاک " در لانه هایشان خبر دادند. پایگاه اینترنتی "راست خبر" در گزارشی نوشت، صبر ایران در مقابل تحرکات تروریستی پژاک لبریز شد و نیروهای ایرانی از طریق سردشت و پیرانشهر و با حمایت آتش توپخانه دهها تن از تروریستها را کشته و زخمی کردند.
پایگاه اینترنتی روزنامه "ملیت" نیز در گزارشی با عنوان " عملیات برون مرزی نیروهای ایرانی" نوشت: 7 تن از عناصر پژاک به هلاکت رسیدند. ملیت با اشاره به اینکه چندین پناهگاه عناصر پژاک مورد هدف نیروهای ایرانی قرار گرفته است، افزود: عناصر "پژاک " ضربات سنگینی متحمل شدند، به طوری که از عناصر "پ.ک.ک" کمک خواستند.
ملیت نوشت: دیروز (یکشنبه) درگیریها در مناطق "زله " و "دسته وزنه" در نزدیکی کوههای قندیل ادامه داشت. دیگر پایگاههای اینترنتی و خبرگزاریهای ترکیه نیز گزارشهای مشابهی در این زمینه به چاپ رساندند.




قالب وبلاگ