سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اردیبهشت 5 توسط

یکی از مسائلی که بسیاری از نوجوانان و جوانان از آن غافل می باشند ، مسئله ی صهیونیسم و فراماسونری است . آیین کفر آمیز کابالا که بر اساس ماده گرایی ، جادوگری ، ترویج مسائل جنسی و ... می باشد ، توسط کاهنان مصر باستان ترویج می شده و با نفوذ در یهودیت ، افکار خود در تورات و اندیشه ی یهود نفوذ کردند .

در دوران حضرت سلیمان (ع) بخاطر قدرت ایشان مخفی شدند و معتقد بودند که اسرار ایشان در زیر معبد سلیمان (ع) مخفی شده است . با تحریک مسیحیان و پاپ ، توانستند جنگ های صلیبی را اه اندازی کنند تا بتوانند به گنجینه های معبد دسترسی پیدا کنند . شوالیه هایی که توانستند بودند به آن گنجینه ها دسترسی پیدا کنند ، شوالیه معبد نام گرفتند .

پس از پراکنده شدنشان توسط مسیحیان به دلیل عقاید کفر آمیزشان در ارپا و ... پراکنده شدند و لژهای فراماسونری را تشکیل دادند و با نفوذ در ارکان قدرت در کشورهای مختلف جهان ، به کسب قدرت و ثروت فراوان پرداختند و با هدایت افکار عمومی و افراد با نفوذ در جهان ، بساط کفر خود را در عالم پراکنده کردند و به خصوص با تشکیل کشور ماسونی آمریکا ، پایگاه مهمی در جهان برای خود  دست و پا نموده اند .

آرزوی آنها در مرحله ی اول تسلط بر خاورمیانه - به عنوان مهمترین منطقه استراتژیک جهان - به خصوص شهر قدس است تا بتوانند معبد سلیمان را با خراب کردن مسجد الاقصی ، دوباره برپا نموده و نبرد نهایی و جنگ آخر آزمان را بر علیه ادیان آسمانی خصوصا اسلام براه بیاندازند .

بسیاری از عقایدشان را در قالب نمادهای راز آمیز قرار داده اند و با ترویج آنها و عادی سازیشان ، در سایه ی غفلت انسانها بتوانند افکارشان و زمینه ی سلطه ی خود را فراهم نمایند . 




قالب وبلاگ