سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 21 توسط
استفاده از سگ و اسب برای سرکوب وحشیانه
خبرگزاری فارس: با گذشت شش روز از اعتراضات و قیام محرومین انگلیس علیه فقر و نابرابری‌های گسترده اجتماعی، دولت انگلیس سعی می‌کند با انواع روش‌ها به سرکوب این موج مردمی بپردازد.

? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش فارس، "دیوید کامرون " که در روزهای گذشته اعمال خشونت برای سرکوب قیام محرومین انگیس صحبت کرده بود دیروز نیز گفت هر اقدامی که لازم باشد برای سرکوب معترضان صورت خواهد پذیرفت.

در خبرها آمده بود که کامرون مجوز استفاده پلیس از گلوله‌های پلاستیکی و تفنگ‌های آب‌پاش را به منظور سرکوب اعترضات گسترده محرومین در این کشور صادر کرده است اما با نگاهی به تصاویر منتشر شده متوجه می‌شویم که علاوه بر نیروهای پلیس، سگ‌های آموزش دیده و اسب نیز نقش قابل توجهی در برخورد با معترضان دارند.

علاوه بر آن با وجود آنکه هزاران پلیس در شهر لندن مستقر هستند تا قیام محرومین را سرکوب کنند اما با توجه به هشدار کامرون این بار پلیس این کشور سراغ حمله به منازل معترضان رفته و خشونت را در درون خانه‌های مردم انگلیس اعمال می‌کند.

کارشناسان با رد دلایل احساسی در به وجود آمدن تظاهرات‌های انگلیس، تاکید کرده‌اند: در مجموع مسایل و اعتراضات موجود بیش از آنچه که تحت تاثیر مسایل احساسی و غیره باشد تحت تاثیر مناسبات اقتصادی و طبقاتی و بازتابی از "تراکم فشار اقتصادی " است.

انتهای پیام/ص

اخبارمرتبط :



قالب وبلاگ