سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


جام جم آنلاین: آقایان انگلیسی!خوش می‌گذرد؟ چه مزه‌ای دارد؟اعتراضات را می‌گویم. جالب است، خودتان که برای عالم توطئه می‌چینید کمی‌ هم این بلاهایی که بر سر دیگر کشورها و مردمشان می‌آورید بر سر خودتان بیاید.

یادتان که نرفته همین دو سال پیش بود که تهران را با دخالت‌های مستقیم خود و با حمایت از دست پرورده‌های خود به آشوب کشیدید.

هنگامی که برخی در تهران با تحریک رسانه های اروپایی و آمریکا و البته انگلیس نسبت به انتخابات معترض شدند، مواضع مسئولین و رسانه های آن ها از توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران خبر می داد.

جملگی به مقامات ایران فشار می آوردند که با مردم معترض نباید برخورد شود، جمهوری اسلامی ایران باید حقوق معترضین را رعایت کند، ایران در آشوب، مردم دیگر جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند، برخورد شدید پلیس با معترضین و... تنها بخشی از تیترها و سخنانی بود که در رسانه های اروپایی و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران درج می شد.

سناریویی که از پیش نوشته شده بود و غرب در پی پیاده کردن آن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران دست به هر کاری زد تا این هدف محقق شود اما این توطئه نیز با هوشیاری مسئولین و مردم خنثی شد.

سفارتخانه های اروپایی در تهران مأمن آشوب طلبان و اغتشاشگران شدند. منافقین نیروهای خود را به شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران فرستادند. سفیرانشان در میان آشوب طلبان و اراذل و اوباش دیده شدند، آنگاه که پرسیده شد شما میان آنها چه می کردید، گفتند: در پی دستیابی به تحولات و اوضاع و احوال ایران و تهران هستیم.

اخبار و گزارش های کذب و ساختگی از رسانه هایشان علیه ایران پخش شد.

و اکنون یکی از همان کشورهایی که در ایجاد آشوب و اغتشاشات تهران نقش مهم و اساسی داشت، دستخوش اعتراضات مردمی شده است.

جالب است، اغتشاشگران ایران آشوب طلبان در تهران و برخی دیگر از شهرهای ایران، می شوند مردمی که خواسته به حق و مدنی دارند، باید حقوقشان را رعایت کنیم، باید برخورد خشونت آمیز با آن ها نداشته باشیم، اما مردم انگلیس که نسبت به اوضاع و رفتار مسئولینشان ، وضعیت بیکاری شدید، بحران اقتصادی، سیستم سرمایه داری و... معترض هستند می شوند اراذل و اوباش ، آشوب طلب و خرابکار، اغتشاشگر و بی فرهنگ و...

مردم معترض به سیستم سیاسی - اقتصادی انگلیس بدون تحریک جمهوری اسلامی ایران به خیابان های لندن و دیگر شهرهای این کشور آمده اند. دلارهای آمریکا، پوند و یورو انگلیس و اروپا خرجشان نشده که به خیابان ها بیایند.

این اعتراضات مانند اعتراضات عده ای آشوب طلب اغتشاشگر در ایران نیست که با تحریک و تطمیع غربی ها و با حمایت از گروه های تروریستی مسلح به خیابان ها ریخته باشند.

ساده انگاری و ساده لوحی دولتمردان انگلیسی، این اعتراضات گسترده را اعتراض جمعی از اقلیت اوباش و اراذل و اغتشاشگر بداند. گرچه دولتمردان این کشور استعمارگر که خود همواره در صدد ناآرام کردن کشورهای مستقل است، همینگونه تصور می کند. معترضین را اراذل و اوباش می داند و برخوردهای خشن و پلیسی با آنها می کند.

تاکنون بیش از 700 نفر از مردم معترض دستگیر شده‌اند. ده ها نفر توسط نیروهای پلیس مجروح شده اند و دو نفر نیز تاکنون کشته شده‌اند.

انگلیس و پادشاهی آن، باید منتظر گسترش اعتراضات باشد. خشم مردم انگلیس از بی عدالتی و نابرابری های اقتصادی و اجتماعی است.

هنگامی که مردم این کشور در حال اعتراض هستند. هنگامی که مردم این کشور به خاطر سیاست های اقتصادی دولت، در مشکلات شدید معیشتی خود غرق هستند و به فروشگاه ها یورش می برند و آنجا را غارت می کنند، آقای کامرون نخست وزیر انگلستان در تعطیلات تابستانی خود در ایتالیا به سر می برد.

دولتمردان انگلیس در انتظار فوران موج اعتراضات مردمی به بی کفایتی های خود باشند.

مردم انگلیس به دخالت‌های دولتمردان این کشور در دیگر کشورها و جنگ افروزی‌های انگلیس معترضند. از مخارج و هزینه‌های سنگین دخالت نظامی در دیگر کشورها و جنایاتی که سیاستمدارانشان در سطح دنیا انجام می‌دهند گلایه دارند.

حال آقای کامرون آنها را اقلیتی بی فرهنگ و اوباش بخواند.




قالب وبلاگ