سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


غرب امروز به سرکردگی«مرداک»صهیونیست به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است

شبکه های خانمان براندازی چون«فارسی وان»و«من وتو»همگی برای گرفتن غیرت،تعصب، اعتقادات دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی است و این کار را چنان پیچیده انجام می دهند که بسیاری از بینندگان آن گاه متوجه اهداف شوم این شبکه ها نیز نمی شوند.

جنگ نرم و عملیات روانی– درست از همان زمانی که شبکه صهیونیستی و خانه برانداز فارسی وان در تاریخ 10 مرداد 88 فعالیت خود را آغاز کرد، بسیاری از کارشناسان حوزه های اخلاقی و اجتماعی نسبت به محتوای برنامه های آن هشدار داده و خانواده ها را از دیدن برنامه های آن منع کردند. برنامه هایی که به اعتقاد این کارشناسان، جز براندازی بنیان خانواده ها، هدف دیگری نداشت.

امروز پس از دو سال از آغاز راه اندازی این شبکه منحرف، دیگر بر کسی پوشیده نیست که هدف اصلی گردانندگان و دست اندرکاران این شبکه از تأسیس آن، جز ترویج زندگی غربی و فرهنگ های ضددینی و گسترش روابط آزاد بین دختر و پسر و خیانت همسران و انحطاط اخلاقی جامعه مذهبی ایران نیست، جامعه ای که تا امروز به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی، از بسیاری ناهنجاری های رایج در جهان غرب و گسستگی خانواده ها در این جوامع به دور بوده است. اصولاً هم به همین دلیل بوده که نقشه ها و طرح های دشمنان علیه نظام و انقلاب تا به امروز جواب نداده است.

غرب در ذهن تاریخی اش تجربه خوشایندی از شکست دادن مسلمانان در«اندلس»(اسپانیا)دارد.

اندلس، آینه عبرت همیشگی برای مسلمانان است. عبرت و تجربه ای که در آن، سرزمین اسلامی اندلس نه با زور شمشیر که با هجمه و شبیخون فرهنگی از کف مسلمانان خارج شد. بازخوانی حادثه تلخ سقوط اندلس و غلطیدن آن به دامان غرب، ما را از افتادن دوباره در دام جدیدی که غربی ها برای مان پهن کرده اند، باز می دارد. هنگامی که سران مسیحی غرب و کلیسا فهمیدند که با جنگ و قوه قهریه نمی توانند جلوی پیشروی مسلمانان را به قلب اروپای مسیحی بگیرند، در پشت درهای بسته، پاپ، کشیش ها، کاردینال ها و اسقف ها با مشورت یکدیگر در اقدامی ضداخلاقی، حکم شرعی! ورود و نفوذ در سرزمین اسلامی اندلس را با برنامه ای غیر اخلاقی صادر کردند و قرار شد به بهانه تجارت، زیباترین زنان اروپایی وارد اندلس شوند. یعنی جوان مسلمان که همیشه با شمشیر به کمر در خیابان ها و بازار تردد می کرد تا اگر اعلام جهاد شد، آماده جنگ باشد، با ورود این عروسک های بزک کرده غربی و عشوه و ناز آنان، دست و پاهای شان سست شده و شمشیر های شان از کمرها باز شده و مصرف مشروبات الکلی و زنا و انحطاط اخلاقی تا به جایی رسید که وقتی لشکریان صلیبی پشت دروازه های اندلس رسیدند، دیگر کسی نبود که از حدود و ثغور اسلام دفاع کند و صلیبیون پیش از آنکه در عالم واقع این زمین ها را تصرف کنند، با تهاجم فرهنگی آن را تصرف کرده بودند.

غرب امروز به سرکردگی«مرداک»صهیونیست به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است و شبکه های خانمان براندازی چون«فارسی وان»و«من و تو»همگی برای گرفتن غیرت، تعصب، اعتقادات دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی است و این کار را چنان پیچیده انجام می دهند که بسیاری از بینندگان آن گاه متوجه اهداف شوم این شبکه ها نیز نمی شوند. در خبرها آمده بود که شبکه فارسی وان در جدیدترین اقدام خود برای تأثیرگذاری بر مخاطب مسلمان و مذهبی خود و اینکه وانمود کند که این شبکه خیرخواه اوست و به اعتقاداتش احترام می گذارد، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به پخش برنامه ای با عنوان«رمضان کلید گنج نهان»کرده است! اذان می گذارد! دعای ربنا با ترجمه اش را پخش می کند و …

حال باید از دست اندرکاران فارسی وان پرسید که این اقدامات فریبکارانه این شبکه را چگونه می توان با برنامه های ترویج مصرف مشروبات الکلی، ترویج رابطه های نامشروع دختران و پسران، شیطان پرستی، خیانت به همسر و … که از این شبکه پخش می شود، جمع کرد. واقعیت این است که این شبکه سعی دارد تا به مخاطبانش القا کند که رفتار درست همین است، یعنی شما می توانید در عین خواندن نماز و گرفتن روزه، روابط آزادجنسی هم داشته باشید! دوست دختر و یا دوست پسر هم داشته باشید! به همسران تان خیانت کنید و… مسئولان امر باید بدانند که خطر شبکه های اجتماعی ای چون،«فارسی وان»و«من وتو» کمتر از شبکه های ضدانقلابی سیاسی نیست، چه بسا شاید این شبکه ها در درازمدت، خطرناک تر از شبکه های سیاسی ضد نظام عمل کنند. پس ضمن کار فرهنگی و روشنگری، لازم است که این شبکه ها نیز مانند شبکه های سیاسی از دسترسی خانواده ها دور نگه داشته شوند.




قالب وبلاگ