سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 بهمن 21 توسط


نه تنها بسیاری از مطالبی که به بزرگسالان مرتبط می باشد، به درون کارتون های کودکان خزیده است، بلکه اکثر برنامه های کودکان را نیز در برگرفته است. ما درباره شخصیت های کارتونی که با پوست موز سُر می خورند و به زمین می افتند صحبت نمی کنیم. داده ها نشان می دهد داستان هایی که امروزه محبوب می باشند، مملو از بی حرمتی است که شامل همه چیز می باشد. از تجاوز جنسی گرفته تا مصرف مواد مخدر همچون کوکائین، اس تی دی، کریستان و… . هم اکنون محتوای و مضامین جنسی بیشتر از مضامین خشونت در کارتون ها یافت می شود.

سازمان «والدین و تلویزیون» آخرین نتایج تحقیقاتی خود با عنوان «کارتون سرگرمی نیست» را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات سایت نیلسون، نتایج تحقیقات بیان کننده حقایق تکان دهنده ای از محتوای کارتون های شبکه های مخصوص کودکان و نوجوانان سنین 12-17 سال می باشد. این تحقیقات بازتاب کننده ی آن است که کودکان، بیشترین وقت خود را صرف کارتون های محبوب شبکه هایی همچون ادالت اسویم، کارتون نتورک، دیزنی کانل، و نیک ات نایت می کنند.

تیم وینتر، رئیس این سازمان می گوید: داده های موسسه نیلسون بیان می کند که کودکان و نوجوانان بیشترین وقت خود را صرف کدام یک از شبکه ها می کنند. یافته های این گزارش برای بسیاری از پدرها و مادرها ناراحت کننده خواهد بود. کلمه «بزرگسال» نه تنها بیان کننده مضمون خود کارتون ها می باشد، بلکه بیان کننده محصولاتی است که به کودکان عرضه می شود.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 بهمن 21 توسط


موشه یعلون قائم مقام نخست وزیر رژیم اسرائیل، در همایش "هرتسلیا" اعلام کرد که طرح هسته‌ای ایران، به هر طریقی باید متوقف شود.

به گزارش پرس تی وی، یعلون در ادامه افزود، هیچ هدفی وجود ندارد که دست ساز بشر باشد و نتوان به آن حمله کرد. هر کسی فکر می‌کند تاسیسات زیرزمینی مصون از حمله هستند، باید دوباره فکر کند.

یعلون گفت تا زمانی که ایران مطمئن نشود که گزینه ‌نظامی جدی است، به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

به گفته وی در ماه‌های آینده باید انزوای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی را در کنار هم تشدید کرد تا نظام تهران مجبور به انتخاب بین طرح هسته‌ای و بقای خود باشد.

وی در ادامه مدعی شد، تنها در این صورت است که ایران عقلانی رفتار خواهد کرد.

به ادعای یعلون، قرار بود در سایت موشکی ایران که در ماه نوامبر دچار انفجار شد، موشک‌هایی با برد 10 هزار کیلومتر تولید شود و امریکا را هدف قرار دهد.

همایش هرتسلیا، یک همایش به اصطلاح امنیتی سالانه است که از آن به عنوان یکی از مهم‎ترین همایش‎های امنیتی - راهبردی رژیم اسرائیل یاد می‎شود. هدف از برگزاری این همایش سالانه، شناسایی اهداف امنیتی و نحوه تعامل با آن‎ها در سرزمین‎های اشغالی، و برنامه کاری آن نیز بررسی اوضاع جهان و منطقه پیرامون سرزمین‎های اشغالی از دیدگاه اقتصادی و امنیتی و سیاسی عنوان شده و گفته شده است که به عنوان یکی از اهرم‎های تاثیر گذار در عرصه سیاست خارجی این رژیم، مهم‎ترین برنامه کاری این نشست را به خود اختصاص می‎دهد.

دوازدهمین دوره اجلاس هرتسلیا که از اواخر ژانویه با حضور تعدادی از سران سیاسی، نظامی و اقتصادی رژیم اسرائیل و جمعی از مقامات ارشد اروپایی آغاز به کار کرد، به صورت کاملا محرمانه و در بایکوت محض خبری، به کار خود پایان داده است.





نوشته شده در تاریخ جمعه 90 بهمن 21 توسط


همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ماهواره فجر به فضا پرتاب می شود.

حمید فاضلی رئیس سازمان فضایی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ما در تلاش هستیم تا ماهواره فجر را تا 22 بهمن ماه به فضا پرتاب کنیم. پیش بینی شده بود که در همین ایام دهه فجر این پروژه راهی فضا شود که انشاالله به وعده خود عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار بود تا در دهه مبارک فجر دو ماهواره به فضا پرتاب شود که ماهواره نوید علم و صنعت با موفقیت در مدار قرار گرفت و ماهواره فجر هم در صورت مساعد بودن شرایط جوی با موفقیت پرتاب خواهد شد.

فاضلی تاکید کرد: اگر به علت بدی آب و هوا پرتاب ماهواره فجر تا پایان سال صورت نگیرد در ابتدای سال آینده این پروژه اجرائی خواهد شد.

ماهواره فجر به عنوان اولین ماهواره با ماموریت مانورمداری کشور با قابلیت تغییر مدار 300 تا 450 کیلومتر بیضوی به مدار 450 کیلومتر دایره‌ای است که سبب افزایش طول عمر ماهواره به یک و نیم سال است. این ماهواره با کمک ماهواره‌بر سفیر 1-ب به فضا پرتاب می‌شود.




نوشته شده در تاریخ جمعه 90 بهمن 21 توسط


زمانی واژه “دشمن” در آمریکا تنها به تروریست‌ها و خارجی‌ها اطلاق می‌شد اما امروزه و در واقع پس از واقعه 11 سپتامبر، این واژه در مورد کل مردم آمریکا نیز به کار می‌رود. اما هم‌اینک در سرتاسر آمریکا تکنسین‌های سازمان امنیت ملی در ساختمان‌های بدون پنجره نشسته و مشغول کپی‌برداری از مکالمات تلفنی، ایمیل‌ها و غیره شهروندان خود آمریکا هستند.

جنگ نرم و عملیات روانی به گزارش مشرق – تجهیزات جاسوسی این سازمان حتی اینکه یک آمریکایی از کدام سایت بازدید می کند یا از آمازون کدام کتاب را خریداری می‌کند را ثبت و ضبط می‌نماید و در این شرایط، دیگر پاک کردن اطلاعات بی‌معناست.

هزاران تحلیل‌گر این سازمان که روزی روزگاری گوش خود را به دیوار دشمنان احتمالی خود می‌چسباندند و گفتگوهای نیروهای خارجی را رصد می‌نمودند هم‌اینک به اتاق خواب شهروندان آمریکایی نقل مکان کرده و به استراق سمع خصوصی‌ترین مسائل خانواده‌های آمریکایی همت گماشته‌اند. 23 سال پیش، دادگاهی به نام دادگاه تجسس اطلاعات خارجی (Foreign Intelligence Surveillance Court) تشکیل شد. وظیفه این دادگاه اطمینان حاصل کردن از این مساله بود که سازمان امنیت ملی، تنها مظنونین خارجی و تروریست‌ها را هدف قرار داده و در موردشان تجسس می‌کند و شرکت‌های ارتباطات راه‌دور در آمریکا نیز می‌بایست براساس قانون امنیت کاربران خود را حفظ می کردند، مگر در مواقع استثنایی.
ادامه مطلب...



برای اولین بار روزنامه های اروپایی درباره نقش مستقیم موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران سخن گفتند؛ در حالی که دانشمندان هسته ای ایران هدف حملات تروریستی عوامل موساد قرار گرفته و به شهادت می رسند، محکوم نکردن این مسأله توسط کشورهای غربی و آمریکا، آشکارا از ارتباط پنهان و رضایت آنها از تداوم این ترورها خبر می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)روزنامه عرب زبان«عمان»با انتشار مقاله ای تحت عنوان«چرا رسانه های غرب موساد را مسئول ترور دانشمندان هسته ای ایران می‌دانند؟»به بررسی نقش رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای کشور و به کار گیری گروهک تروریستی منافقین در این ترورها پرداخت.

در این مقاله سمیرعواد پس از اشاره به آخرین ترور صورت گرفته در ایران می‌نویسد: پس از ترور مصطفی احمدی روشن دانشمند 32 ساله ایرانی، به طور قطع و یقین می‌توان اعلام کرد که هسته فعالی برای ترور در ایران تشکیل شده که دستورات خود را از موساد و ایالات متحده آمریکا دریافت می‌کند و مأموریت اعضای آن نیز ترور دانشمندان هسته ای ایران است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این طرح مورد توافق مسئولان آمریکایی و اسرائیلی قرار گرفته می افزاید: احتمالا قرار است از این طرح به عنوان جایگزینی برای حملات هوایی علیه ایران که می‌تواند منطقه را به جنگی گسترده بکشاند استفاده شود.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 بهمن 21 توسط


عضو دفتر نمایندگی لوکزامبورگ در ژنو:

عضو دفتر نمایندگی لوکزامبورگ در ژنو ابراز داشت: با وجود ترور 12 هزار ایرانی توسط سازمان مجاهدین خلق، حمایت برخی پارلمانترهای اروپایی از این گروه، حیرت آور است.

دانیل داکروز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)با بیان اینکه بسیاری از پارلمانتر های اروپایی از ابعاد جنایت های مجاهدین خلق آگاهی ندارند، ابراز داشت: منافقین در رسانه هایی نفوذ کرده اند که کارشان بزرگنمایی و پرداختن به موضوعات و اهداف این گروهک است.

وی ادامه داد: این رسانه ها، با پشتیبانی مالی مجاهدین جلوی انتشار ابعاد مختلف جنایت های این گروه تروریستی را می گیرند و بسیاری از پارلمانترها نیز بدون آنکه از ماهیت این گروه آگاهی داشته باشند، فریب این گروه تروریستی را می خورند.

وی گفت: برای اینکه چهره ناشناخته مجاهدین بیش از پیش شناخته شود، لازم است اسناد و مدارک زیادی منتشر شود، ضمن اینکه من نیز برای تنویر افکار عمومی کشورم، اطلاعات موجود را در رسانه ها منتشر خواهم کرد





202 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای با حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران، در آستانه دهه فجر با آرمانهای امام خمینی راحل تجدید عهد و با ولی امر مسلمین تجدید بیعت کردند.

به گزارش مهر، 202 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای در جلسه علنی روز یکشنبه حمایت خود را از بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه 14 بهمن سال 90 اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های 14 بهمن 1390 و در ایام مبارک دهه فجر در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی راهگشا، امید آفرین و وحدت بخش بود.

حضور باشکوه و انبوه نمازگزاران مومن نشانه وحدت مردم در دفاع از مبانی و ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت آنان در توجه به رهنمودهای رهبری و پیروی از ولایت فقیه بود.
ادامه مطلب...



وقتی شیرین عبادی مجبور می شود صحت اطلاعات پروژه ضد ایرانی دستگاههای اطلاعاتی غرب با عنوان هدیه 60 را رسما تایید کند...

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران همین چند هفته پیش بود که یک دیپلمات فعال ایرانی به نقل از منبع نزدیک به یکی از گروههای اصلی مقاومت اسلامی در لبنان خبر ازاطلاعات بسیار حساس و گرانبهای به‌دست آمده از پروژه ضد ایرانی ای به نام هدیه 60 داد.

در این پروژه حائز اهمیت برای غربیها آمریکا با همکاری برخی از کشورهای وابسته و تعدادی از هم پیمانان خود و نیز با جلب همکاری اطلاعاتی – عملیاتی تعدادی از گروههای ضد انقلاب و بخشی از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجرای سناریوی عملیاتی بر علیه ایران هستند .

در بخشی از این عملیات ضد ایرانی که چند هفته پیش از سوی دیپلمات کشورمان فاش شد ماموریتی نیز به شیرین عبادی داده شده بود در راستای این سناریو ، عبادی موظف بود به سرعت «کمپین حمایت از یکی از سران فتنه» را راه اندازی نماید و به او قول داده بودند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعی حقوق بشر در غرب، تشکیلات جهانی بهائیت، لابی یهود و گروهک منافقین برخوردار بوده تا بدین ترتیب پروژه شکست حصر سران فتنه را کلید بزند. در این پروژه نیز بی بی سی فارسی و برخی دیگر از رسانه های بیگانه و ضد انقلاب او را پشتیبانی می کنند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ شنبه 90 بهمن 15 توسط


روزنامه سوئیسی"اس تی گالر تاگبلات"در گزارشی درباره سرنوشت گروهک تروریستی منافقین به نقل از یک مامور سازمان سیا می نویسد: مجاهدین خلق ایران حاضرند کارهائی را برای ما انجام دهند که ما از بابت آن باید خجالت بکشیم.

به گزارش مهر این روزنامه آلمانی زبان در گزارشی تحت عنوان"مورد نفرت، مورد استفاده و تحت تعقیب"می نویسد: اشتباهات سیاسی می توانند مدتهای طولانی پیامدهای وحشتناکی داشته باشند. سران سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 1987 چنین اشتباه سیاسی فاحشی را کردند. اینک 3500 ایرانی تبعیدی باید بهای این اشتباه سران خود را بپردازند. دولت عراق می خواهد از این گروه رها شود. ساکنان قرارگاه اشرف در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار دارند. آنها مورد تنفر اکثریت مردم عراق هستند زیرا آنها نه فقط صدام حسین را در دهه هشتاد در جنگ علیه ایران مورد حمایت قرار دادند بلکه در سرکوب اپوزیسیون عراق نیز با صدام همکاری کردند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ شنبه 90 بهمن 15 توسط


خبرگزاری فارس: خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در پاسخ به درخواست مصاحبه خبرگزاری های آمریکایی و انگلیسی تاکید کردند با رسانه های وابسته به قاتلان مصطفای شهید گفتگو نخواهند کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی درخواست چند خبرگزاری آمریکایی و انگلیسی که در تهران دفتر نمایندگی دارند برای گفت و گو با خانواده شهید احمدی روشن، خانواده شهید در متن کوتاهی که در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفت اعلام کردند با هیچ رسانه آمریکایی و انگلیسی و همچنین سایر رسانه های وابسته به صهیونیزم بین الملل مصاحبه نمی کنند.

خانواده شهید روشن اعلام کردند: ما خون شهید عزیزمان را به گردن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می دانیم و هرگز با رسانه های وابسته به قاتلان مصطفای شهید مصاحبه نمی کنیم.

خانواده این شهید همچنین ابراز داشتند: آنها از طرفی جوانان ما را ترور می کنند و از طرفی دیگر خبرنگار می فرستند تا با ما به گفت و گو بنشینند و این رفتار منافقانه، مشی همیشگی شیطان بزرگ و روباه پیر است.

 




قالب وبلاگ