سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 مرداد 4 توسط


به تازگی شرور مهتدی دبیر کل کومله زحمتکشان در سفر اخیر خود به لندن طی مصاحبه با هفته نامه پرتیراژ الشرق الاوسط اعلام کرده است با برخی از سران فتنه سبز مستقر در لندن، دیدار محرمانه داشته است.

 وی در ادامه افزود: قرار است طی دو ماه آینده در کنگره مشترکی که با حضور برخی از اعضاء و رهبران جنبش سبز در لندن تشکیل می شود، شرکت کند. وی همچنین دلایل عدم همراهی تا کنون گروهک خود را با فتنه سبز را به دلیل عدم توجه به خواسته های اقلیت از طرف سران فتنه و عدم اشاره به نقاط مورد اختلاف فیمابین با جمهوری اسلامی و اینکه چه احزاب و افرادی را در فرقه سبز جای می گیرند دانسته است.
نامبرده همچنین با اعلام حمایت گروهک کومله از فتنه سبز و رهبران آن در جهت بیشتر و فراگیرتر شدن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی لزوم خونسردی و صبور بودن توصیه کرده و گفت ما احزاب قدیمی تر در این موضوع اتفاق نظر داریم که خواسته نسل جدید نیز همان خواسته ما می باشد.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 مرداد 4 توسط


به تازگی اعضای کادر مرکزی گروهک تروریستی پژاک استفاده از تلفن ماهواره ای ثریا را برای اعضای خود ممنوع کرده اند.

 بر اساس این خبر گروهک تروریستی پژاک استفاده از سیستم تلفن ثریا را بدلیل ضرباتی که از نیروهای امنیتی ایران خورده اند که منجر به کشته چندین نفر از کادر آنها در سنوات گذشته شده است ممنوع کرده است.
گفتنی است این گروه به اعضای خود ابلاغ نموده به هیچ وجه در ماموریتهای داخلی از تلفن ثریا استفاده نکنند و سیستم تلفن ماهواره ای ایردیوم جایگزین سیستم ثریا نمایند.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 مرداد 4 توسط


دلیل اصلی نگرانی کاخ سفید حملات ایذایی خسته‌کننده سپاه پاسداران علیه کشتی‌های جنگی آمریکا است که بخش اعظمی از آن طی سال‌های اخیر در رسانه‌ها منعکس شده است و در برخی موارد تشدید بحران را به دنبال داشته و تقریباً به تبادل آتش بین طرفین انجامیده است.

به گزارش خبرنگار مشرق، پایگاه خبری دیلی بیست، با انتشار فیلمی از درگیری کشتی جنگی انگلیس با یک قایق تندرو در خلیج فارس، از نگرانی فرماندهان نظامی آمریکا و انگلیس درمورد درگیری با نیروی دریایی ایران پرده برداشت. در این گزارش آمده است: آیا این نیروی دریایی انگلیس است که به طرف قایق تندرو ایران شلیک می‌کند؟ مایکل آدلر در مقاله‌ای فاش ساخت که فرماندهان نظامی آمریکا از این مسئله نگرانند که شاید حادثه اخیر خلیج‌فارس سرآغازی برای جنگ‌های تصادفی و پیش‌بینی ‌نشده با نیروهای نظامی ایران در آینده نزدیک باشد.
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ