سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 28 توسط


کیهان نوشت:

 در پی عملیات موفقیت آمیز سپاه پاسداران علیه گروهک تروریستی پژاک، سخنگوی ارتش آمریکا در عراق بطور رسمی و علنی برای دفاع از این گروهک تروریستی اعلام آمادگی کرد.

جفری بوکانن تصریح کرد که آماده ایم در نقاط هم مرز با ایران مستقر شویم. به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، نیروهای آمریکایی در عراق اعلام کردند آماده اند در مناطق مرزی شمالی هم مرز با ایران مستقر شوند تا بمباران مناطق کردستان عراق از سوی ایران پایان یابد. نیروهای آمریکایی از تهران خواستند با بغداد درباره مشکلات موجود مذاکره کند. همچنین سخنگوی ارتش آمریکا در عراق با این ادعا که ایران اختیار ندارد مرزها و روستاهای شمالی عراق را بمباران کند و مشکلات ایران و عراق باید از طریق تفاهم با دولت عراق حل و فصل شود گفت: در صورتی که بغداد از نیروهای آمریکایی بخواهد به همراه نیروهای امنیتی عراقی در مناطق درگیری مستقر شوند آماده پذیرش این مأموریت خواهد بود.

این در حالی است که دولت عراق پس از درگیری های سپاه با گروهک تروریستی پژاک اعلام کرده بود جمهوری اسلامی ایران در این درگیری ها از مرزهای خود تجاوز نکرده و وارد خاک عراق نشده است.

همچنین حاکم زاملی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق در واکنش به سخنان سخنگوی ارتش آمریکا تصریح کرده است که عراق از نیروهای آمریکایی نمی خواهد امنیت مرزهای خارجی اش را حفظ کند.

این موضع دولت عراق نشان دهنده آن است که عراق دقیقاً همانند منافقین در متوقف کردن عملیات های تروریستی از خاک خود علیه ایران مصمم است.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 مرداد 24 توسط


یک مقام ارشد آمریکایی به وال استریت ژورنال گفته که دولت اوباما مشغول بررسی گزینه های جدید علیه ایران است تا فشارهای تحریمی علیه این کشور را افزایش دهد و تحریم بانک مرکزی ایران می تواند یکی از این گزینه ها باشد.

تحریم اقتصادی ایران

90 سناتور آمریکایی از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در نامه ای به باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده از وی خواسته اند تا برای تشدید فشارهای مالی و بانکی ،بانک مرکزی ایران را در لیست تحریم ها قرار دهد.

به گزارش عصر ایران این نامه که از حمایت دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا برخوردار است با ابتکار سناتور جمهوریخواه “مارک کرک” و سناتور دموکرات “چارلز شامر” تهیه شده و به امضای 90 سناتور از 100 سناتور مجلس سنای آمریکا رسیده است.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 22 توسط


از مهم‌ترین مسائلی که به تازگی مورد بررسی اصحاب علم و سیاست است، بحث درباره چگونگی ایجاد جنگ روانی از سوی رژیم صهیونیستی، برای تسخیر تمام عالم است. جنگ روانی، امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و تبلیغاتی کشورهای استعماری و استکباری را تشکیل می‌دهد.

این فعالیت، تحت پوشش سازمان‌های اطلاعاتی اسراییل در سطح بین‌المللی کارکردهای گوناگونی دارد و هدف مهم آن، تخریب و تضعیف روحیه حریف یا دشمن و تغییر در نگرش و تصمیم آنهاست که با شیوه‌ها، روش‌ها، ابزارها و سیاست‌های گوناگون اعمال می‌شود. برخی روشهای صهیونیسم با هدف نفوذ و تغییر افکار عمومی
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 22 توسط


روپرت مرداک راه ایجاد امپراتوریاش در دنیای رسانه را ازسال 1953 و با مدیر عاملی روزنامه«نیوز لیمیتد»استرالیا آغاز کرد. او در این روزنامه به جای پدرش بر صندلی ریاست نشست.

جنگ نرم و عملیات روانی - مرداک در سال 1931 در شهر ملبورن استرالیا به دنیا آمد و در دانشگاه آکسفورد انگلستان به تحصیل پرداخت. پدر مرداک فردی رسانه ای بود و از همان دوران کودکی او هم با دنیای مطبوعات و روزنامهنگاری آشنا شد. او پس از مرگ پدر، از انگلیس به استرالیا بازگشت تا مدیریت روزنامه پدرش را بر عهده بگیرد. پس از آن بود که او شروع به توسعه دارایی های رسانهای اش کرد و چند دهه بعد به یکی از غولهای رسانهای جهان تبدیل شد.




نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 22 توسط


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس جمهور کشور آذربایجان توجه داشته باشد که بیداری مردم قابل سرکوب نیست.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اقدامات خلاف دین در کشور آذربایجان اظهار داشت: بعضی کشورهای همسایه و مسلمان که با هم روابط خوبی هم داریم متاسفانه ملاک‌های دوستی را حفظ نمی‌کنند و دست صهیونیست‌ها را بر کشور خود باز می‌گذارند و امروز بخشنامه می‌دهند که احکام الهی را در میان مردم مسلمان ممنوع کنند.

عضو شورایعالی امنیت ملی کشور تاکید کرد: ‌بنده یک بار دیگر نیز هشدار داده بودم که در رگ‌های مردم اَران خون ایرانی جاری است و قلب‌های آنها به عشق اسلام و قرآن و به آهنگ علی (ع) می‌تپد.

فیروزآبادی همچنین تصریح کرد: امیدواریم جناب آقای الهام علی‌اف به این امور که ارکان استحکام دولت اوست توجه کنند و گرنه عاقبتی سیاه خواهد داشت و بیداری مردم اَران قابل سرکوبی نیست.




نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 22 توسط


گسترش اعتراضات شهری بی سابقه در پایتخت و شهرهای مختلف انگلیس، بار دیگر موجب هم داستانی شبکه دولتی انگلیس و برخی نشریات زنجیره‌ای همسو در ایران شد.

بی بی سی انگلیس بعد از چند روز سانسور حجم عظیم اعتراضات خیابانی که دهها هزار پلیس را فقط در لندن به خیابانها کشاند و منجر به دستگیری دست کم 1100 شهروند انگلیسی ظرف 3 روز شد، اقدام به انتشار گزارش های جهت دار و تحریف آمیز کرد. شبکه دولتی انگلیس از معترضان به عنوان خرابکار، دزد، غارتگر، آشوبگر، شورشی و... یاد کرد و سپس به تخطئه شبکه های اجتماعی شبیه بلک بری و توئیتر پرداخت و نوشت: مسنجر بلک بری و توئیتر در این ماجرا نقش عمده‌ای بازی کرده‌اند. بی شک، عده‌ای از کسانی که در این ماجراها دست داشته اند، دوست داشتند تا داستان کارهای متهورانه شان را با تلفن از میان غائله برای بقیه گزارش کنند. گروه کوچکتری هم بودند که از سر حماقت، با خرابکاری خود عکس یادگاری انداخته اند و روی شبکه های اجتماعی گذاشتند. 
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مرداد 21 توسط
استفاده از سگ و اسب برای سرکوب وحشیانه
خبرگزاری فارس: با گذشت شش روز از اعتراضات و قیام محرومین انگلیس علیه فقر و نابرابری‌های گسترده اجتماعی، دولت انگلیس سعی می‌کند با انواع روش‌ها به سرکوب این موج مردمی بپردازد.

? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش فارس، "دیوید کامرون " که در روزهای گذشته اعمال خشونت برای سرکوب قیام محرومین انگیس صحبت کرده بود دیروز نیز گفت هر اقدامی که لازم باشد برای سرکوب معترضان صورت خواهد پذیرفت.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 مرداد 20 توسط
 خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خرید و فروش گسترده اسلحه در انگلیس طی 2 دهه گذشته هشدار داد در صورت استفاده پلیس از گلوله‌های پلاستیکی، ممکن است معترضان به تبادل آتش با نیرو‌های پلیس اقدام کنند.

به گزارش مانیتورینگ فارس،‌ "سوکانت چندن " کارشناس مسائل سیاسی از انگلیس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی راشاتودی با اشاره به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس مبنی بر افزایش شدت برخورد با معترضان گفت: "اگر پلیس انگلیس از ماشین‌های آب‌پاش و گلوله‌های پلاستیکی استفاده کند، اوضاع به شدت وخیم می‌شود. "
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 مرداد 20 توسط

خبرگزاری فارس: آتش خشمی که انگلیس را در برگرفته و طی چند دهه از آن خبری نبود ناشی از بی‌توجهی به طبقه محرومین و فشارهای اقتصادی ناشی از اعمال سیاست‌های اجتماعی دولت ائتلافی این کشور است.

به گزارش فارس به نقل از یورونیوز، آتش، انگلیس را فراگرفته و شعله های خشونتی که طی چند دهه از آن خبری نبود، از برخی محله‌های لندن آغاز شده و حالا در حال پیشروی و سرایت به دیگر محله ها و حتی شهرهای دیگر است.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 مرداد 20 توسط

خبرگزاری فارس: نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی با ساختگی خواندن نگرانی‎های موجود در رابطه با نقض حقوق بشر و سرکوب معترضان در این کشور، از ادامه یافتن سرکوب معترضان انگلیسی خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از پرس تی وی، در حالی که اعتراضات فراگیر در چهارمین شب خود بیشتر شهرهای انگلیس از جمله مناطق شمال غربی همچون منچستر، لیورپول، ناتینگهام، بیرمنگام و وست برومویچ و ولورهامپتون را به هم ریخته است، "دیوید کامرون " اعلام کرد: "برخورد با معترضان در راه است و نگرانی‌های ساختگی درباره نقض حقوق بشر نمی‌تواند در ساکت کردن معترضان مانع دولت انگلیس شوند. "
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ