سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گردان 217 عاشورا
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 9 توسط


چهار اصل رسانه‌های غربی برای پوشش اخبار جنگ

میشل کولن نویسنده بلژیکی در نشریه موندیالیزاسیون درباره اصول و قواعد تبلیغات جنگ می‌نویسد: پنهان سازی منافع، ابلیس نمایی، بی خبری از تاریخ، سازمان دهی فراموشی چهار اصل رسانه‌های غربی برای پوشش اخبار جنگ است


میشل کولن در مطلبی درباره اصول و قواعد تبلیغات جنگ می‌نویسد: پنهان سازی منافع، ابلیس نمایی، بی خبری از تاریخ، سازمان دهی فراموشی چهار اصل رسانه‌های غربی برای پوشش اخبار جنگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس، میشل کولن نویسنده بلژیکی در نشریه موندیالیزاسیون درباره اصول و قواعد تبلیغات جنگ در نشریات غربی مطلبی را به رشته تحریر درآورده است.

متن مطلب زیر به شکل زیر است:

چگونه رسانه های غربی جنگ های متعددی را که پس از جنگ اوّل خلیج به وقوع پیوست پوشش دادند؟ آیا می توانیم مشاهدات هم گونی را تنظیم کنیم؟ آیا اصول و قواعد خدشه ناپذیری در تبلیغات جنگ وجود دارد؟ آری.
ادامه مطلب...



اندیشکده مطالعات سیاسی آمریکا طی گزارشی از هجمه رسانه ای و تبلیغاتی غرب علیه اسلام با عنوان اسلام هراسی پرده برداشته و آن را در جهت منافع سیاسی غرب و مغایر با قانون اساسی آمریکا توصیف می کند.

به گزارش مشرق؛ صنعت اسلام هراسی به کمک دستگاه رسانه ای آنها سالهاست که حقوق مسلمین را نقض و حقایق اسلام را وارونه جلوه می دهد. بر اساس گزارش اندیشکده تحقیقات سیاسی در آمریکا، ویروس اسلام هراسی در حالی در میان عناصر اطلاعاتی، امنیتی، جامعه پلیسی، دولتمردان و مردم آمریکا منتشر می شود که چه از لحاظ سیاسی و منافع قدرت طلبانه و چه از حیث اقتصادی منافع زیادی را برای مروجان اسلام هراسی دارد.

این گزارش در پی پاسخ به این سوال اساسی نوشته شده که "چرا باید در آمریکا دلار¬های مالیاتی در راه غرض ورزی با مسلمانان خرج شود؟" و با دلایل مختلف از تبلیغاتی بودن و پوچ بودن مساله"اسلام هراسی"پرده بر می دارد و اثبات می کند که این اقدامات با قانون اساسی آمریکا نیز مغایر است.

اسلام هراسی در غرب بر اساس تلاش مخرب دستگاه تبلیغاتی و رسانه ای، به خشونت های زیادی علیه مردم مسلمان منجر شده و به محدودتر شدن مسلمانان در زندگی روزانه شان منجر شده است.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 9 توسط


«حرکت های اسلامی در اطراف دنیای اسلام، ماندگار و پیش رونده است... ملت ها یکی پس از دیگری بیدار می شوند و دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از صحنه خارج خواهند شد.»

همانگونه که در سخنان دیروز حضرت امام خامنه ای- دامت برکاته- آمد، خیزش ها در کشورهای عربی وضعیتی رو به «کمال» دارند. تحولات مصر و یمن دو نمونه از این انقلاب ها هستند که علیرغم توطئه گسترده بین المللی و منطقه ای برای انحراف آنها، پایدار ماندند و بر فتنه گری ها غلبه کردند. مهمترین دلیل این «ماندگاری» و «پیش روندگی» برخوردار بودن این خیزش ها از عنصر «دین» است. در میان عناصر مختلف، عنصر دین مهمترین و کارآمدترین عنصر در مانایی و پایایی یک حرکت است و از این رو در حافظه تاریخی ما تحولاتی مانده اند که با دین آمیختگی داشته اند.
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 9 توسط

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقاومت بسیجیان در مقابل هجمه های دشمنان در فضای سایبری آنها را به ستوه آورده و سبب شده است که دشمنان از خود عکس العمل ضدفرهنگی نشان دهند.

سرتیپ سیدمحمد حجازی در حاشیه برگزاری مراسم ویژه بسیج که به مناسبت فرمان امام خمینی مبنی بر سالگرد ایجاد ارتش 20 میلیونی در اصفهان برگزار شده بود، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که با توجه به تهدیدات جنگ نرم و هجمه های اخیر دشمنان با قصد تضعیف روحیه بسیجیان، بسیجیان چه وظیفه ای در مقابل این تهدیدات سایبری دارند، اظهار داشت: بسیجیان ما در این راستا فعالیت های خوبی در مقابله با دشمنان کردند که نمونه آن همان جنگ سایبری است که موجب ناخشنودی آنهاست.

وی افزود: دلیل این همه فشارها و هجمه های وارده این است که از اقدامات بسیجیان به تنگ آمده و این عکس العملی است که آنها نسبت به اقدامات بسیجیان از خود نشان می دهند.

وی با تاکید به اینکه شهرهای اسلامی حاکی از رویش بسیج در عرصه ها است، ادامه داد: وظیفه بسیج تبعیت از فرمایش امام، رهبری، حفظ وحدت و هوشیاری در مقابل دشمن و مقابله با تهدیدات نرم است.

حجازی اضافه کرد: آنها با ناامیدی از جنگ نظامی به جنگ نرم رو آورده و به اقدامات ضد فرهنگی و ایجاد جبهه جدید، قصد متوقف کردن مسیر انقلاب را دارند که در این میان وظیفه بسیجیان هوشیاری و مقابله با تهدید جنگ نرم است.

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 آذر 9 توسط

ولی امر مسلمین در اجتماع پرشور بسیجیان:

حضرت آیت الله خامنه ای روز یکشنبه در اجتماع باشکوه هزاران نفر از اقشار نمونه بسیج سراسر کشور، بسیج را رهرو پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام بخش ملت ایران در تاریخ و حرکتی از دل مردم و برای مردم خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجتماع باشکوه بسیجیان با اشاره به عصبانیت زورگویان جهان از قدرت الگوسازی نظام اسلامی خاطرنشان کردند: امروز شعارهای مردم مصر و تونس در نیویورک و کالیفرنیا تکرار می شود و مردم مصر و تونس نیز به صراحت، حزب الله، حماس و جهاد را الگوی خود می خوانند و همه می دانند که این گروه ها نیز، درس استقامت و شکستن بت های استکبار را از معلم اول عصر جدید بشر، یعنی امام بسیجی ملت ایران و ملت صبور و مقتدرش فرا گرفته اند.

فرمانده کل قوا در این مراسم که در محل سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد با اشاره به تناسب«هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا»افزودند: اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش، با همه وجود و در اوج فداکاری و ایثار، برای اعتلای کلمه حق و نجات خلق به میدان آمدند و در تاریخ بذر«معرفت، بصیرت، اخلاص و موقع شناسی»پاشیدند و این حقایق، زمینه ساز شکل گیری جریان فزاینده ای شد که از ظهر عاشورا تا امروز و تا همیشه تاریخ بشر، رو به گسترش بوده است.
ادامه مطلب...


قالب وبلاگ